hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی و بازگشت نوراللهی/عکس

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی و بازگشت نوراللهی/عکس

وزیر ورزش و جوانان در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل امارات حاضر شد و با بازیکنان این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر امروز (دوشنبه) از ساعت 15:30 در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* ملی‌پوشان ابتدا زیرنظر مربی بدنساز در مجموعه پِک کارهای بدنسازی انجام دادند و بعد از گذشت 30 ‌دقیقه برای کارهای تاکتیکی در زمین شماره 2 مرکز ملی حاضر شدند.

* با توجه همه‌گیر شدن ویروس کرونا در کشور، خبرنگاران و عکاسان با رعایت الزامات و حفظ پروتکل‌های بهداشتی وارد مرکز ملی شدند.

* شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر شد.

* میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که در یکی از تمرینات اخیر تیم ملی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود، در تمرین امروز شرکت نکرد.

* احمد نوراللهی که به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در اردوی قبلی در دیدار مقابل عراق غایب بود، امروز به تمرینات تیم ملی ملحق شد.

* حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از گذشت 15 دقیقه از آغاز تمرین، در مرکز ملی فوتبال حاضر شد و بعد از خوش‌آمدگویی رئیس فدراسیون فوتبال، دقایقی با ملی‌پوشان گفت‌وگوی صمیمانه‌ای داشت.

* وحید هاشمیان دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ پس از غیبت در تمرین قبل از دیدار مقابل عراق در تمرین امروز حضور داشت.

* محمدرضا اخباری که جایگزین علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی شده است، در کنار امیر عابدزاده و پیام نیازمند دیگر سنگربانان تیم ملی به تمرین پرداخت.

* ملی‌پوشان پس از کارهای هوازی در قالب سه گروه تقسیم شدند و به تمرین آقاوسط روی آوردند.

* پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین طبق قوانین  رسانه‌ای AFC، خبرنگاران و عکاسان محل تمرین را ترک کردند.

تیم ملی فوتبال ایران ,

تیم ملی فوتبال ایران ,

تیم ملی فوتبال ایران ,




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد