hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اصول پوشیدن کتانی با کت شلوار برای آقایان

اصول پوشیدن کتانی با کت شلوار برای آقایان

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به اصول پوشیدن کتانی با کت شلوار جلب خواهیم کرد که امیدواریم با توجه به ایده های ذکر شده بتوانید تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

اغلب افراد تصور می کنند که کفش کتانی را نباید با کت و شلوار بپوشند در صورتی که این تصور نادرست می شود و برخی از افراد مشهور و سلبریتی ها از کفش کتانی و کت و شلوار در پوشش خود استفاده می کنند به همین دلیل این سبک پوشش به تدریج به یک استایل مرسوم تبدیل خواهد شد. اگر شما نیز تمایل دارید در استایل تان از کفش کتانی و کت و شلوار به صورت همزمان استفاده نمایید بهتر است با اصول پوشیدن کتانی با کت شلوار آشنا شوید تا بتوانید استایلی متفاوت و جذاب تر برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

اصول پوشیدن کتانی با کت شلوار برای آقایان و پسران خوش تیپ

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که راحتی را به شبک پوش بودن ترجیح می دهید بهتر است در زمان پوشیدن کت و شلوار نیز سخت نگیرید و در صورت تمایل این لباس رسمی را با کفش کتونی ست نمایید. توجه داشته باشید که پوشیدن کت و شلوار با کتونی دارای اصولی است که اگر این اصول بدرستی رعایت شود شما استایلی زیبا و در عین راحت خواهید داشت.



برای ست کردن کتونی با کت و شلوار باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم ؟

۱.هر چقدر تیپ و ظاهر شما ساده باشد جذاب تر به نظر می رسید بنابراین بهتر است کت و شلواری ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید و با توجه به اینکه استایل شما به اندازه کافی با پوشیدن کت شلوار و کفش کتونی جلب توجه می کند بنابراین بهتر است طرح پیراهن و سایر اکسسوری مردانه را هم ساده انتخاب نمایید.

۲. اگر تمایل دارید در پوشش تان از کت شلوار و کتونی استفاده نمایید بهتر است کفش کتونی تان را از بین جنس های با کیفیت انتخاب نمایید همچنین می توانید رنگ کفش هایتان را سفید انتخاب کنید و بهتر است در حد امکان کتونی با طرح ساده را برای پوشیدن انتخاب کنید.

۳. بهتر است رنگ کتونی و کت شلوار را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند به عنوان مثال اگر کت شلوار با رنگ طوسی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است بند یا لوگوی کتونی تان نیز طوسی رنگ باشد که در این صورت جذابیت ظاهری تان نیز تکمیل می شود.



۴. از ایجاد تضاد زیاد بین رنگ کت و شلوار و کتانی خودداری نمایید زیرا تضاد زیاد بین رنگ کفش و کت شلوار باعث می شود تا استایل شما نامرتب و نامطلوب به نظر برسد.

۵. افتادن شلوار روی کتانی باعث نامرتب به نظر رسیدن استایل شما می شود بنابراین بهتر است اجازه ندهید که شلوارتان روی کفش های شما بیوفتد.

۶. هدف اصلی از پوشیدن کفش کتانی با کت شلوار ایجاد استایلی راحت و ریلکس می باشد بنابراین نیازی به پوشیدن کت شلوار رسمی نیست و شما می توانید از کت شلوارهای اسپرت و نیمه رسمی نیز در پوشش خود استفاده نمایید.

۷. در صورت تمایل می توانید برای جذابیت ظاهری تان از اکسسوری هایی نظیر پاپیون و کراوات نیز استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ کمربندتان را با رنگ کتانی ست نمایید و در استایل خود تغییرات قابل توجهی را ایجاد کنید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد