hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > اقتصاد > تکذیب ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو/ سرپرست شرکت عمران: فاضلاب در طبیعت رها می‌شود

تکذیب ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو/ سرپرست شرکت عمران: فاضلاب در طبیعت رها می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تکذیب ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو، گفت: هزینه ساخت هر متر مربع نهضت ملی مسکن ۴.۷ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جعفری در نشست خبری با تکذیب ورود فاضلاب به آب شرب تهران، اظهار کرد:  ‌ ‌‌‌‌‌یکی از الزامات شهرهای جدید مدیریت شبکه فاضلاب است، در این رابطه با حفظ محیط زیست بایستی اقداماتی انجام شود. در رابطه با شهر پردیس نیز در رابطه با احداث تصفیه خانه کارهای خوبی انجام شده است.

وی با تکذیب ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو، ادامه داد: فاضلاب وارد آب شرب مردم تهران نمی شود اما فاضلاب در طبیعت رها می شود که اثرات زیست محیطی را به دنبال دارد.

وی همچنین با اشاره به هزینه ساخت 4.7 میلیون تومانی هر مترمربع واحدهای نهضت ملی مسکن، افزود: در بحث ساخت و سازها اولویت با سازندگان داخلی است، اما با هدف ورود فناوری های جدید ساخت برای افزایش سرعت و کاهش هزینه ها مذاکراتی به چینی ها و ترکیه داشته ایم.

به گزارش تسنیم، هزینه ساخت هر متر مربع واحد در طرح ملی مسکن 2.7 میلیون تومان بود که با ادغام این طرح در نهضت ملی مسکن هزینه ساخت این واحدها که بیش از 200 هزار واحد است به 4.7 میلیون تومان افزایش می یابد. به عنوان مثال یک واحد 100 مترمربعی در طرح ملی مسکن حدود 270 میلیون تومان برای ساخت بود که به 470 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران از تایید نهایی 4832 متقاضی نهضت ملی مسکن خبرداد و با اشاره به اینکه از این تعداد 111 نفر آورده اولیه 40 میلیونی را واریز کرده اند، اضافه کرد: با فروش امتیاز واحد‌های نهضت ملی مسکن به شدت برخورد می کنیم و برای این کار از تیم های نامحسوس استفاده خواهیم کرد.

جعفری با بیان اینکه یک نفر 3000 واحد مسکن مهر در اختیار دارد، گفت: متاسفانه سواستفاده هایی در این زمینه صورت گرفته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد