hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اکبرپور: نمی‌توان گفت اسکوچیچ شاهکار کرده

اکبرپور: نمی‌توان گفت اسکوچیچ شاهکار کرده

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی در زمان کارلوس کی روش نظم و فرم خوبی بدست آورد و با این نفرات حتی با یک سرمربی وطنی هم می‌توانستیم به راحتی صعود کنیم.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: به بازیکنان و جامعه ورزش و فوتبال ایران بابت این صعود ارزشمند تبریک می‌گویم. ما همواره مقابل عراق بازی‌های سختی داشته‌ایم و با آن‌ها چه در داخل زمین و چه بیرون از مستطیل سبز چالش‌هایی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: بچه‌ها با تمام وجود تلاش کردند و ۳ امتیاز مهمی را مقابل عراق به دست آوردند، عراقی‌ها آمده بودند تا امتیاز بگیرند و در اوایل بازی هم خوب کار کردند، اما تیم ملی ما و نفرات آن به قدری خوب بودند که حملات آن‌ها را بی ثمر کرده و با تسلط بالایی کار کردند. در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم و با کنترل جریان بازی پیروزی ارزشمندی کسب کردیم.

*می‌توانیم سه یا چهار تیم ملی در یک سطح داشته باشیم

پیشکسوت فوتبال ایران درباره نتایج خوب تیم ملی و تاثیر دراگان اسکوچیچ بر آن گفت: تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش نظم و فرم خوبی بدست آورد و در مسابقات مختلف حاضر شد. تیم ما انسجام و شکل خوبی گرفته و با این نفرات حتی با یک سرمربی وطنی هم می‌توانستیم به راحتی صعود کنیم. در تیم ملی نفرات خیلی خوبی داریم که بیشتر آن‌ها لژیونر هستند و البته بازیکنان لیگ برتر ایران هم بسیار خوب هستند و می‌توانیم سه یا چهار تیم در یک سطح داشته باشیم. با وجود اینکه بازیکنان اصلی مانند سردار آزمون و احمد نوراللهی در این دیدار حضور نداشتند، اما جانشینان آن‌ها بسیار خوب عمل کردند.

وی افزود: استقلال قهرمان نیم فصل شد، اما بازیکنی از این تیم در ترکیب اصلی تیم ملی حضور نداشت و این نشانگر پر مهره بودن و در اختیار داشتن ستاره‌های زیاد است. اسکوچیچ چندین سال در لیگ برتر و لیگ یک ایران کار کرده، اما عملکرد او خیلی درخشان نبوده و نمی‌توان گفت در تیم ملی هم شاهکار کرده است، البته کار کردن با بازیکنان بزرگ هنر است که اسکوچیچ به خوبی توانسته از پس این کار بر بیاید.

*شاید لژیونر‌ها با قطعی شدن صعود کمی بی‌انگیزه شوند

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با حضور هواداران در دیدار مقابل عراق عنوان کرد: از حضور هواداران در استادیوم پس از مدت‌ها خوشحال شدیم، فوتبال بدون تماشاگر شاید یک سوم لذت همیشگی‌اش را هم نداشته باشد و بودن آن‌ها در کنار تیم ملی هیجان و زیبایی زیادی به بازی‌ها می‌دهد. حضور بانوان در استادیوم گام بسیار خوبی بود و هواداران در بحث شعار‌ها و تشویق تیم بسیار ملاحظه کردند. امیدوارم این حضور ادامه دار باشد و از لحاظ فرهنگی پیشرفت بیشتری کنیم و بی اخلاقی و بی ادبی در استادیوم‌ها کمتر شود.

اکبرپور در خصوص تقابل ایران و امارات در روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: سطح بازیکنان اصلی و نیمکت نشین تیم ملی تفاوت چندانی ندارد و نفرات خیلی خوب و توانایی روی نیمکت داریم. صعود ما به جام جهانی قطعی شده و کادر فنی می‌تواند به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشته‌اند میدان دهد، این کار باعث تشویق تمام بازیکنان به تلاش بیشتر خواهد شد و همچنین نشانگر ارزش قائل شدن برای لیگ برتر خودمان است. شاید لژیونر‌ها با قطعی شدن صعود کمی بی‌انگیزه شوند و اینجاست که نیمکت نشینان می‌توانند با انگیزه‌ی بالا خود را نشان داده و هماهنگ‌تر و آماده شوند و بازیکنان داخلی هم به این باور برسند که می‌توان با درخشش در لیگ برتر ایران هم ملی‌پوش شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد