hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > منویات رهبری در مورد لوازم خانگی و خودرو را پیگیری می‌کنیم

منویات رهبری در مورد لوازم خانگی و خودرو را پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با استناد به گلایه‌ رهبری از وضعیت لوازم خانگی و خودروی داخلی از پیگیری مجدانه این کمیسیون خبر داد. 

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، عزت‌الله اکبری‌ تالارپشتی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره گلایه مقام معظم رهبری از وضعیت لوازم خانگی و خودروی ایرانی نوشت:

«رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که ما هم مخالف تصدی‌گری دولت هستیم. ایشان از سازندگان لوازم خانگی به‌علت بالابردن قیمت علی‌رغم حمایت، گله کردند و این مطلب را فرمودند که مردم از خودروسازان راضی نیستند و حق دارند. کمیسیون صنایع مجدّانه، منویات رهبری را تا اجرای کامل پیگیری می‌نماید.»

رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، خاطرنشان کردند: اگر با وجود فضای حمایتی از تولید داخل، به جای ارتقای کیفیت، قیمت‌ها افزایش یابد، مسئله بدی است زیرا نتیجه همه حمایت‌های دولتی، بانکی و جلوگیری از رقابت‌های خارجی، عملاً منجر به بالا رفتن قیمت شده است.

ایشان با ابراز گلایه از برخی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی گفتند: با وجود حمایت‌هایی که از این تولیدکنندگان شد اما گفته می‌شود برخی محصولات آنها تا دو بابر افزایش قیمت داشته که نباید اینگونه باشد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد