hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > لوازم آرایشی را قبل از آنلاین تست کنید

لوازم آرایشی را قبل از آنلاین تست کنید

یک شرکت دانش ‌بنیان با حمایت ۵۰۰ میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی اپلیکیشنی برای تست لوازم آرایشی در گوشی‌های هوشمند پیش از خرید شد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، پیام توحیدی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در مورد اپلیکیشن تولیدی این شرکت گفت: شرکت ما با بیش از یک دهه تجربه و با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا، پروژه‌های متفاوتی را در سطح کشور به سرانجام رسانده و افتخاراتی نیز در این زمینه به دست آورده است. این اپلیکیشن نیز به منظور تهیه لوازم آرایشی با تست کردن آن در گوشی طراحی و تولید شده است. 

وی افزود: این اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی و طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است که طی آن به کاربران این امکان را می‌دهد که با فعال کردن سلفی دوربین گوشی خود، المان‌های آرایشی و زیبایی را به صورت کاملا واقعی مشاهده کرده و اگر محصولی را پسند کردند، آن را همان لحظه خریداری کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه نمونه مشابه داخل محصول تولیدی این شرکت در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: ما با هزینه کمتر و تیم خوبی که در اختیار داریم، توانسته‌ایم محصول خود را با کمترین قیمت در قیاس با نمونه آمریکایی، تولید و روانه بازار کنیم. ضمن اینکه محصول ما قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی است.

توحیدی به حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از تولید این محصول اشاره کرد و گفت: ما برای تولید این محصول از تسهیلات نمونه‌سازی صندوق نوآوری به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان استفاده کردیم. 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد