hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کاردستی با پوست گردو برای کودکان

کاردستی با پوست گردو برای کودکان

در این مطلب شما همراهان عزیز و گرامی را با انواع روش ها و خلاقیت ها برای ساخت کاردستی با پوست گردو آشنا می سازیم که امیدواریم از مشاهده این مدل کاردستی های کودکانه نهایت لذت را ببرید.

برای ساخت کارهای دست ساز کودکانه ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک انواع ایده های خلاقانه و با صرف هزینه ای کم، وسایل دست ساز زیبا و خلاقانه ای را برای کودکان بسازید. کاردستی با پوست گردو از انواع روش های جالب برای ساخت وسایل مختلف و فانتزی است و اگر شما تمایل دارید ذهن کودک خود را پرورش دهید بهتر است از او بخواهید تا انواع وسایل تزیینی که با کمک پوست گردو ساخته می شوند را در منزل بسازد و از آن ها برای تزیین اتاقش استفاده نماید.

ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی امروزه مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته است و با کمک انواع وسایل دور ریختنی نظیر کارتن، پوست گردو، مقوا و … می توان کاردستی های زیبا و فانتزی را تهیه کرد.

ایده های ساخت کاردستی با پوست گردو برای کودکان

اگر شما پیش از این پوسته گردو را دور می انداختید اکنون می توانید پوسته گردوها را نگه دارید و به کمک آن ها کاردستی های زیبایی را بسازید. در مطالب قبلی ساخت کاردستی با کارتن و ساخت کاردستی با مقوا و ساخت کاردستی با فوم را مشاهده کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی با پوسته گردو آشنا سازیم.


انواع مدل کاردستیهای کودکانه با پوست گردو

برای ساختن کاردستی با کمک پوسته گردو می توانید گردو را به کمک چکش نصف کنید سپس مغز گردو را در آورید و داخل پوسته گردو را به خوبی تمیز کنید و با کمک انواع ایده های خلاقانه کاردستی های زیبایی را با کمک پوسته گردو بسازید.
یکی از انواع روش های جالب ساختن خزندگان و حشرات و پرندگان و حیوانات مختلف با کمک پوسته گردو است و شما می توانید برای ساخت این کاردستی های ساده سطح پوسته گردو را با گواش رنگ بزنید و با کشیدن چشم و بینی و دهان و … انواع حیوانات نظیر لاک پشت و کفش دوزک و جغد و موش و … را بسازید همچنین می توانید به کمک پوسته گردو کلبه ها و خانه های جنگلی زیبایی را برای کودکان بسازید و از کودک خود بخواهید در ساخت این نوع کاردستی ها به شما کمک کند تا مهارت لازم را در زمینه ساختن کاردستی بدست آورد.
ساخت گلدان های کوچک و زیبا با پوسته گردو یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه و جالب است و از این مدل کاردستی ها می توانید برای تزیین اتاق کودکان استفاده نمایید.
نقاشی روی پوست گردو یکی دیگر از انواع ایده های جالب برای ساختن کاردستی با کمک پوست گردو است و نحوه ساخت این مدل کارهای دست ساز برای کودکان به آسانی امکان پذیر است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد