hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل بستن شال گردن

جدیدترین مدل بستن شال گردن

در این مطلب با انواع ایده ها برای مدل بستن شال گردن آشنا خواهید شد که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید شال گردن تان را به زیباترین شکل ممکن ببندید.

شال گردنی ها از انواع اکسسوری هایی است که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهر و تیپ خانم ها و دختران جوان و نیز آقایان دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام گره زدن آن از انواع مدل های جالب و خاص استفاده کنید. نحوه انداختن شال گردنی در انواع طرح های متنوع موجود است و شما می توانید با تمرین و تکرار زیاد مهارت لازم را در زمینه بستن انواع شال گردن با مدل های شیک و جالب بدست آورید.

مدل انداختن شالگردن اگر بدرستی انتخاب شود مدل شال و کلاه زمستانی شما جذاب تر از همیشه به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام استفاده از شالگردن حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.


مدل بستن شال گردن با انواع روش های جالب و جدید

از شالگردن در فصل سرما برای پوشش گردن و قفسه سینه استفاده می شود و این نوع اکسسوری علاوه بر اینکه کاربردی است از جهت استایل و مد نیز مطرح می باشد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ شالگردن و نحوه گره زدن شالگردن دقت لازم را داشته باشید.
شالگردنی ها را می توانید با انواع روش های متنوع نظیر مدل پیچی و پیچی برعکس و مدل گره و مدل پاریسی و … ببندید که انتخاب مدلی مناسب برای بستن شالگردنی به میزان مهارت شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که نحوه بستن شالگردنی ها روی جذابیت ظاهری بالاتنه تاثیرگذار است بنابراین بهتر است شالگردنتان را به کمک مدلی کاربردی و در عین حال جذاب ببندید.
در هنگام انتخاب گره شالگردنتان به طرح بافت و اندازه قد شال بافتتان توجه داشته باشید تا بتوانید بعد از بستن انواع شالگردنی با مدل انتخابی تان از نتیجه کار راضی باشید. برای گره زدن شالگردنتان روش های خلاقانه و ساده ای وجود دارد که انتخاب هر یک از این مدلها به میزان مهارت شما بستگی دارد.


بیشتر بخوانید: 

آموزش بستن روسری

آموزش تصویری بستن شال گردن زمستانی

آموزش بستن دستمال گردن مردانه

مدل های جدید بستن شال گردن

در ادامه توجه شما را به چند ایده جدید برای مدل بستن شالگردنی ها جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.



 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد