hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس کاشان / کلاس‌ها مجازی تشکیل می‌شود

تعطیلی مدارس کاشان / کلاس‌ها مجازی تشکیل می‌شود

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کاشان ضمن اشاره به برقراری آموزش مجازی برخی مدارس کاشان گفت: آموزش حضوری مدارس کاشان با علامت‌دار شدن دانش‌آموزان ۲ کلاس به مدت ۲ هفته لغو می‌شود.

حمزه چاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به قرار گرفتن کاشان در وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: با توجه به این شرایط مقرر شده است تا اگر در کلاسی حداقل دو دانش‌آموز علائم کرونا و یا حتی سرماخوردگی داشتند کلاس مذکور به مدت دو هفته به صورت مجازی آموزش خود را پیگیری می‌کند.

وی ضمن اشاره به بیان دیگر جزئیات این بخشنامه افزود: اگر در مدرسه‌ای حداقل دو کلاس آن شرایط فوق را تجربه کردند آن مدرسه به صورت دو هفته آموزش خود را به صورت مجازی پیگیری کرده و آموزش حضوری مدرسه در این مدت لغو می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان با بیان اینکه تاکنون برخی از مدارس کاشان آموزش حضوری آنان به مدت دو هفته لغو شده است، ابراز داشت: تحت هیچ عنوان آموزش دانش‌آموزان لغو نمی‌شود و آنچه که مطرح می‌شود در زمینه آموزش حضوری است.



وی با بیان اینکه با تعطیلی آموزش حضوری مدارس کاشان کلاس‌ها در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود، گفت: بستر برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی وجود دارد و از این رو آموزش‌ها به صورت مستمر چه از طریق کلاس حضوری و چه از طریق کلاس مجازی ادامه پیدا می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد