hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل باکس گل

جدیدترین مدل باکس گل

در این مطلب انواع مدل باکس گل با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال مخصوص مخاطب خاص یا همسر را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل باکس گل از انواع هدیه هایی است که شما می توانید برای مناسبت های خاص نظیر ولنتاین و روز تولد و … این هدیه زیبا و بی نظیر را برای سورپرایز کردن مخاطب خاص یا همسرتان تهیه کنید.

باکس های گل از انواع هدیه های دوست داشتنی و به یاد ماندنی هستند و از جعبه های گل به عنوان هدیه اصلی استفاده می شود همچنین می توانید این نوع جعبه ها را در کنار هدیه اصلی به طرف مقابل تان بدهید.



مدل باکس گل با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

باکس گل در انواع مدلهای باکس گل شیشه ای و باکس گل چوبی و باکس گل چرمی و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدلها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه این مطلب تصاویری از مدلهای باکس گل شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند.


مدلهای باکس گل مخصوص مناسبت های خاص

در زمان های گذشته از دسته گل و سبد گل برای هدیه دادن به مخاطب خاص یا همسر استفاده می شد ولی امروزه باکس های گل توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده اند. برای تهیه باکس های گل از انواع گل های زیبا و پرطرفدار نظیر گل رز و گل داوودی و … استفاده می شود و علاوه بر این در برخی از مدلهای باکس گل از گل ها با رنگ های مختلف استفاده می شود که این جعبه گل ها، زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

بیشتر بخوانید: 

آموزش ساخت چند مدل باکس هدیه به شکل قلب

مدل باکس هدایای بله برون عروس


جعبه های گل دارای تزیینات خاصی هستند و برای تزیین جعبه گل از روش های متفاوتی استفاده می شود و اگر شما در زمینه ساخت این جعبه ها مهارت دارید بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها خودتان دست به کار شوید. برای تزیین جعبه های گل از ربان های رنگی و پاپیون و … استفاده می شود.
در برخی از مدلهای باکس گل در یک بخش جعبه، گل های رنگی و در بخش دیگر آن شکلات یا شیرینی های رنگی قرار داده می شوند که از این مدل باکس های گل بیشتر برای روز ولنتاین استفاده می شود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد