hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه ملایر: ادامه جنگ یمن منجر به شکست سنگین متجاوزان خواهد شد

امام جمعه ملایر: ادامه جنگ یمن منجر به شکست سنگین متجاوزان خواهد شد

امام جمعه ملایر با اعلام حمایت مردم از جریان مقاومت یمن، گفت: بدون شک اگر حمله به کشور یمن ادامه پیدا کند متجاوزان با شکست سنگینی مواجه خواهند شد و انصارالله پیروز این میدان خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: تجاوز ائتلاف عربستان و امارات به مردم یمن محکوم است و ملت ایران همواره از مردم مظلوم یمن حمایت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات وین، خاطرنشان کرد: پس از سفر رییس جمهور به روسیه و مذاکرات و توافقات موفقیت‌آمیز در این سفر، غربی‌ها با صحنه‌گردانی آمریکا و با کلیدواژه وقت‌کشی، فرافکنی و طرح اتهام‌های واهی علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده‌اند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه طرف اروپایی با اعلام محدودیت فرصت در مذاکرات، توافق موقت را مطرح می‌کند، افزود: ایران به دنبال کسب توافق پایدار است و برای رفع کامل تحریم‌ها وارد مذاکره شده است.

حجت الاسلام برقراری گفت: ما به طرف اروپایی و آمریکا اعلام می‌کنیم که حنای تعیین ضرب‌الاجل و نمایش متهم و مقصرسازی و تهدید به گزینه‌های دیگر در این مقطع  هیچ رنگی ندارد. 

وی با بیان اینکه اولویت ایران خنثی‌ کردن تحریم‌ها است و فعالیت دیپلماسی و میدانی را همزمان شروع کرده، تاکید کرد: اگر طرف اروپایی بخواهد مذاکرات فرسایشی را ادامه دهد، مسئولیت شکست این مذاکرات بر عهده آمریکا و اذنابش است.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از خطبه‌های خود به حماسه ۶ بهمن مردم آمل اشاره کرد و گفت: امروز در جبهه فرهنگی نیازمند این هستیم که هر شهر به هزار سنگر تبدیل شود و هر سنگر جهاد تبیین باشد.

حجت الاسلام برقراری جهاد تبیین را طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب دارای اهمیت بالایی دانست و افزود: نسل جوان امروز باید طرح فعالیت فرهنگی هزار سنگر را در دستور کار خود قرار دهد و توطئه‌های دشمنان توسط مرزبانان فرهنگی در این سنگرها خنثی شود.

وی همچنین به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: امامان معصوم(ع) اگر جهاد نظامی نداشتند، جهاد تبیین و فکری داشتند و امروز بالاترین جهاد همان جهاد تبیین و فکری است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد