hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > بهترین رنگ برای ست مانتو رنگ آبی بنفش

بهترین رنگ برای ست مانتو رنگ آبی بنفش

آبی بنفش یکی از رنگ هایی که امسال طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه سعی داریم شما را با بهترین رنگ ها و لباس ها برای ست مانتو رنگ آبی بنفش آشنا کنیم.

رنگ سال 2022، به رنگ آبی بنفش (very pery) می باشد. همانطور که از اسم این رنگ مشخص است، این رنگ ترکیبی از رنگ آبی بنفش است. این رنگ از طیف های رنگ آبی و همچنین رنگ بنفش می باشد.

 

بیشتر بخوانید: 

راهنمای ست مانتو نارنجی

بهترین رنگ برای ست مانتو سبز

نحوه ست کردن لباس رنگ بنفش + مدل ست لباس

بهترین رنگ برای ست کردن با رنگ آبی بنفش، رنگ سال 2022

برای ست کردن با رنگ آبی بنفش، می توانید از رنگ آبی استفاده کنید. رنگ های آبی به راحتی در کنار رنگ آبی بنفش می نشیند. این رنگ خود یکی از طیف های رنگ آبی است.

 

ایده هایی برای ست مانتو رنگ آبی بنفش با طیف های آبی

یکی دیگر از رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ آبی بنفش، طیف دیگر آن یعنی بنفش است. شما می توانید از طیف های رنگ بنفش استفاده کنید، این رنگ ها به خوبی در کنار هم قرار می گیرند.

 

ست مانتو رنگ آبی بنفش با طیف های بنفش


رنگ مشکی، رنگی است که با تمام رنگ ها ست می شود. این رنگ را می توانید با خیال راحت با هر رنگی ست کنید. رنگ شال و شلوار و یا کیف و کفش مشکی را با رنگ آبی بنفش بپوشید. بهترین رنگ برای یک ست رسمی است.

 

ست مانتو رنگ آبی بنفش با مشکی

 

رنگ سفید، را هم مانند رنگ مشکی می توانید با خیال راحت با مانتو بنفش و آبی ست کنید. این دو رنگ ست شما را شاد و جذاب تر می کند.

 

ست مانتو رنگ آبی بنفش با رنگ سفید

 

رنگ صورتی، برای ست مانتو رنگ آبی بنفش می توانید از رنگ صورتی استفاده کنید. از این رنگ برای شال و روسری و کیف و کفش می توانید استفاده کنید. بهتر است برای روسری خود از روسری های طرح دار با رنگ های ترکیبی استفاده کنید.

 

ست مانتو رنگ آبی بنفش با صورتی

 

رنگ زرد، اگر به دنبال رنگی زننده و جیغ هستید می توانید از رنگ زرد برای ست کردن با مانتوهای آبی بنفش استفاده کنید. از این ست هرگز برای جلسات رسمی استفاده نکنید. 

 

ست کردن مانتو بنفش و آبی با زرد 

رنگ های خنثی، همانطور که می دانید رنگ خنثی با همه ی رنگ ها به خوبی ست می شوند. بنابراین می توانید آن را به خوبی با رنگ آبی - بنفش ست کنید. رنگ های خنثی شامل: سفید، مشکی، خاکستری، کرم، رنگ های پاستلی، طلایی، بژ، شیری، نقره ای، برنزی.

 



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد