hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تغییر چهره پوریا شکیبایی از گذشته تا کنون

تغییر چهره پوریا شکیبایی از گذشته تا کنون

پوریا شکیبایی بازیگری که این روزها در سریال ها می درخشد و محبوبیت زیادی میان مردم دارد، عکس جدیدی از خود به اشتراک گذاشت که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پوریا شکیبایی، پسر مرحوم خسرو شکیبایی، که این روزها با نقش آفرینی موفق در سریال برف بی صدا می بارد از شبکه سوم سیما، بیش از پیش محبوب شده است در میان تصاویر صفحه شخصی خود عکسی زیبا و به قول معروف زیر خاکی از خودش منتشر کرده است که در این بخش از چهره ها در نمناک، و در ادامه سری مطالب عکس دوران کودکی بازیگران معروف مشاهده میکنید، تصویر زیبای قدیمی که شکیبایی جوان از 6 سالگی خود به اشتراک گذاشت.

پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی/ عکس از کوروش جوان

مختصر بیوگرافی پوریا، پسر خسرو شکیبایی

پوریا شکیبایی در تاریخ 19 مرداد ماه 1361 در تهران بدنیا آمد و عضو جدیدی از خانواده هنرمند زنده یاد خسرو شکیبایی و پروین کوشیار شد. پوریا فرزند همسر دوم مرحوم شکیبایی است و یک خواهر ناتنی به نام پوپک از ازدواج اول پدرش دارد.

پوریا برای اولین بار در 10 سالگی صداپیشگی را تجربه کرد و پس از وقفه ای تقریبا طولانی مدت سپس وارد عرصه بازیگری شد. او پس از فوت پدرش برای تحصیل به استرالیا رفت و پس از 8 سال به ایران بازگشت. پوریا متاهل بوده و در سال 1388 با دختر مورد علاقه اش پریا ازدواج کرده است.

امتیاز: 4.3 (از 3 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد