hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استقبال از برنامه دولت برای کاهش هزینه‌ها/ رییس جمهور درپی اداره دولت با کمک مردم است

استقبال از برنامه دولت برای کاهش هزینه‌ها/ رییس جمهور درپی اداره دولت با کمک مردم است

عضو هیات رییسه خانه احزاب ایران ضمن استقبال از برنامه دولت برای کاهش هزینه ها گفت: رئیس‌جمهور درپی اداره دولت با کمک مردم و همراهی جامعه با سیاست‌های دولت است.

امیرمیثم نیک‌فر روز پنجشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی مشکلات را خوب شناسایی کرده و به درستی در جهت رفع آن اقدام می‌کند.

رییس اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی ادامه داد: دولت سیزدهم امورات و مسائل اقتصادی کشور را به مذاکرات گره نزده و آمارهای اقتصادی اعم از فروش نفت، حجم تجارت خارجی و مبادلات تجاری هم گواه این موضوع است و به نظر می‌رسد عقل سلیم بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت بر روند مذاکرات حاکم است.

نیکفر با اشاره به بخش دیگری از سخنان رییس جمهور درباره رشد نقدینگی، افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته رشد نقدینگی به جان معیشت مردم افتاده و تورم‌های افسار گسیخته امان مردم را بریده است. یکی از راهکارهای مهار نقدینگی کاهش هزینه‌های دولت است.

وی با بیان اینکه میانگین رشد نقدینگی و میانگین رشد تورم تقریبا با هم برابر است، گفت: دولت درباره عدم افزایش حقوق کارمندان دولت متناسب با تورم کار خوبی انجام داد اما از سوی دیگر نباید فراموش کرد که با طرح‌هایی چون رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان، فوق العاده شغل کارکنان قوه قضاییه و... هزینه اضافه‌تری به دولت تحمیل می‌شود.

عضو هیات رییسه خانه احزاب کشور با تاکید بر لزوم توجه ویژه دولت به بخش تولید گفت: برای خنثی سازی اثر رشد نقدینگی در سال‌های گذشته باید در تولید جهش قابل توجهی ایجاد کرد و هر فرد ایرانی به یک عنصر مولد اقتصادی تبدیل شود؛ زیرا این مساله هم به دولت کمک می‌کند و هم مشکلات معیشتی مردم هم حل می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد