hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ادعای نقدعلی درباره الزام نیروگاه اصفهان برای استفاده از سوخت مازوت

ادعای نقدعلی درباره الزام نیروگاه اصفهان برای استفاده از سوخت مازوت

یک عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در انتقادی از آلودگی هوای استان اصفهان ادعا کرد، شورای عالی امنیت ملی، سوخت مازوت را برای نیروگاه اصفهان الزامی کرده است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، محمدتقی نقدعلی در نطق میان دستور دیپلماسی دولت سیزدهم را فعال توصیف کرد و گفت: دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم مخصوصا با کشورهای همسایه از نقاط قوت دولت است. امیدواریم قراردادهای زمین مانده با چین و روسیه گشایش اقتصادی را درپی داشته باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه ذخایر استراتژیک کشور در دولت قبل به کمترین میزانش رسیده بود، گفت که این روزها از نظر میزان ذخایر استراتژیک در وضعیت مطلوبی هستیم.

این عضو کمیسیون کشاروزی ضمن اشاره به سفر به کرمان از کرملین گفت: هنوز در بسیاری از مناصب مسببان وضع موجود مسئولیت دارند.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مورد وضعیت بازار سرمایه گفت: گلایه‌مندی از بازار بورس بسیار است. مردم می‌پرسند چرا آنها که ثروت مردم را به تاراج بردند، محاکمه نمی‌شود، چرا اوضاع بورس سامان‌دهی نمی‌شود؟

ادعای الزام نیروگاه اصفهان برای استفاده از سوخت مازوت 

نقدعلی از آلودگی هوای اصفهان انتقاد کرد و ادعا کرد: شورای عالی امنیت ملی، سوخت مازوت را برای نیروگاه اصفهان الزامی کرده است. اصفهان تحمل و توان این حد از ذرات معلق را ندارد. نمایندگان پیگیر این موضوع هستند.  


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد