hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سوال ملی از وزرای بهداشت، کار و صنعت اعلام وصول شد

سوال ملی از وزرای بهداشت، کار و صنعت اعلام وصول شد

پنج سوال ملی از وزرای بهداشت، کار و صنعت و پنج طرح به صورت عادی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی، ۵ سوال ملی و ۵ طرح به صورت عادی اعلام وصول شد.

 بر این اساس سوال ملی محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص علت عدم نظارت وزارت بهداشت بر دریافتی پزشکان از بیماران  و سوال دیگر وی  از وزیر بهداشت در خصوص علت عدم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

 همچنین سوال ملی علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم اعتقاد به اجرای سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ برای رسیدن به رتبه اول منطقه در حوزه سلامت و سوال ملی موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتصاب معاونین مدیران و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه در این جلسه اعلام وصول شد.

 امروز همچنین سوال ملی محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و تعدادی دیگری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت جهت اصلاحات ساختاری، متناسب‌سازی قیمت، بهبود کیفیت و نظارت بر معاملات صنعت خودرو در این جلسه اعلام وصول شد.

 در نشست علنی امروز طرح‌های اصلاح قانون مدیریت بحران کشور،الحاق دو جزء به تبصره ۲ بند (چ) ماده (۳۷) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور،تعیین حوزه‌های انتخاباتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی،اصلاح تبصره (۱) ماده (۶۳) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و اصلاح بند (ب) ماده (۱) قانون برگزاری مناقصات به صورت عادی اعلام وصول شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد