hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تاکید سفیر ایران بر روابط نزدیک ایران و قطر

تاکید سفیر ایران بر روابط نزدیک ایران و قطر

سفیر جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به تماس تلفنی شب گذشته وزرای امور خارجه ایران و قطر، در توییتی بر اهمیت این تماس تلفنی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، حمیدرضا دهقانی در ارزیابی تماس تلفنی شب گذشته حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی همتای قطری، در توییتی نوشت: روابط که نزدیک باشد، تحولات که سریع باشد، موضوع که مهم باشد، در یک شب دو تماس تلفنی برقرار می شود.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و  محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک گفت‌وگوی تلفنی، به تبادل نظر پرداختند. 

وزرای امور خارجه دو کشور در این گفت‌وگوی تلفنی علاوه بر تبادل نظر در باره مسائل منطقه‌ای و تاکید بر لزوم تقویت دیپلماسی و گفت‌وگو در حل و فصل مسائل، در خصوص برخی موضوعات مهم مورد علاقه گفت‌وگو کردند.

در همین چارچوب مسائل و تحولات جاری در منطقه و تداوم‌ رایزنی و مشورت بین دو کشور  در مسیر حفظ و تأمین صلح و ثبات در عرصه منطقه ای و جهانی از مسائل  مورد توجه و مشورت وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  و قطر در این گفت‌وگوی تلفنی بود.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر همچنین در خصوص توسعه بیشتر مناسبات دوجانبه ایران و قطر در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رایزنی و تبادل نظر کردند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد