hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اصول انتخاب رنگ مناسب برای افراد چاق

اصول انتخاب رنگ مناسب برای افراد چاق

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با اصول انتخاب رنگ برای افراد چاق آشنا خواهید شد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه انتخاب رنگ لباس های مجلسی ، رسمی و راحتی بدست آورید.

برای انتخاب رنگ لباس ها بهتر است به رنگ پوست و سایزتان توجه داشته باشید. اگر شما دارای فرم اندام درشت هستید بهتر است از انواع رنگ مناسب برای افراد چاق برای انتخاب رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان الگوبرداری نمایید.

اصول انتخاب رنگ مناسب برای افراد چاق

رنگ ها مهم ترین عنصر در زندگی هر فردی می باشند همچنین رنگ ها می توانند روی زیبایی و جذابیت استایل افراد تاثیر مثبتی داشته باشند بنابراین شما با فرم اندامی بهتر است در انتخاب رنگ لباس هایتان دقت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی نکاتی برای خرید لباس و اصول انتخاب لباس مجلسی و اصول استایل خانم های قد بلند را مطالعه کردید در ادامه با اصول انتخاب رنگ لباس برای افراد چاق آشنا خواهید شد.

افراد با فرم اندام درشت از چه رنگ هایی می توانند در پوشش خود استفاده نمایند ؟

 رنگ های تیره باعث می شوند تا فرم اندام لاغر و متناسب تر به نظر برسد و اگر فرم اندام شما بیش از حد چاق می باشد بهتر است لباس هایتان را از بین رنگ های تیره نظیر مشکی ، قهوه ای تیره ، طوسی تیره و … انتخاب نمایید.

اگر تمایل ندارید از لباس ها با رنگ خیلی تیره در پوشش تان استفاده نمایید می توانید یک رنگ را انتخاب نمایید سپس رنگ لباس هایتان را از بین طیف های تیره و روشن رنگ مورد نظرتان انتخاب نمایید که در این صورت استایلی جذاب و متفاوت تر خواهید داشت.

اگر شما روی فرم اندام تان حساس هستید و اندامی چاق دارید بهتر است از پوشیدن لباس های رنگ روشن برای حضور در مهمانی ها و مجالس خودداری نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فرم اندام شما دو برابر به نظر برسد. در صورت تمایل به استفاده از رنگ های روشن در پوشش تان می توانید رنگ لباس های راحتی و خانگی خود را از بین رنگ های خیلی روشن انتخاب کنید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد