hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دستور کار صحن علنی مجلس: سوال از وزیر صمت / گزارش عملکرد دولت در توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

دستور کار صحن علنی مجلس: سوال از وزیر صمت / گزارش عملکرد دولت در توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

بررسی سوال نمایندگان بناب و رباط کریم از «سید رضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا،جلسه علنی امروز- سه شنبه(۵بهمن ماه) به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور  نفر از نمایندگان آغاز شد.

در این جلسه قرار است سؤالات ‌آقایان محمد باقری بناب نماینده بناب و حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان ازوزیر صنعت، معدن و تجارت  در دستور کار قرار گیرد.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان، حمایت از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه‌دار و  انتخاب یک نفر از کمیسیون‌های فرهنگی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی جهت انتخاب برای عضویت در ستاد ملی جمعیت از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سال ۱۳۹۲    

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران وگزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(۱) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستور امروز جلسه علنی خواهد بود. 

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی   وگزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد