hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نحوه مشاهده مجدد لینک‌هایی که در اینستاگرام کلیک کرده اید

نحوه مشاهده مجدد لینک‌هایی که در اینستاگرام کلیک کرده اید

اگر می‌خواهید نحوه مشاهده مجدد لینک‌هایی که در اینستاگرام باز کرده اید را بدانید، این گزارش را بخوانید.

بیشتر ما هنگام کار کردن با اپلیکیشن اینستاگرام روی پیوند‌ها کلیک می‌کنیم که ممکن است یک تبلیغ هدفمند یا یک پیوند از نمایه، داستان یا پست شخصی یک کاربر دیگر باشد.

بر اساس گزارش techrrival، گاهی اوقات ممکن است بعد از بستن این لینک‌ها دوباره به آن‌ها نیاز پیدا کنید، اما بعد از بازکردن تاریخچه مرورگر خود متوجه خواهید شد که این لینک‌ها در این قسمت ثبت نشده اند. اما اینستاگرام قابلیتی دارد که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید دوباره به این لینک‌ها دسترسی پیدا کنید.

برخلاف فیسبوک یا توییتر، در اینستاگرام با لینک‌های کمتری روبرو می‌شوید، اما در هر حال می‌توانید روی تمام پیوند‌هایی را که در هنگام کار با برنامه روی آن کلیک کرده اید پیدا کنید.

شما همچنین می‌توانید یک پیوند خاص را هم در اینستاگرام مخفی کنید. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چگونه می‌شود به لینک‌ها دسترسی پیدا کرد و آن‌ها را مخفی کرد این مطلب را دنبال کنید.

شیوه بازیابی لینک‌ها در اینستاگرام

با باز کردن برنامه اینستاگرام در دستگاه اندروید یا iOS خود شروع کنید. اکنون با ضربه زدن بر روی نماد نمایه خود در گوشه پایین سمت راست، به صفحه نمایه خود بروید.

نمایه اینستاگرام

در قسمت نمایه، روی نماد منوی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

پروفایل اینستاگرام

از نواری که اکنون برای شما باز شده روی روی گزینه Your Activity ضربه بزنید.

اینستاگرام

در صفحه بعد، لیست کاملی از تمام پیوند‌هایی که روی آن‌ها کلیک کرده اید ظاهر می‌شود. در این بخش تصویر کوچک مرتبط با لینک، زمان، عنوان و پیوند هر صفحه وب را به شما نشان داده می‌شود. اگر می‌خواهید پیوندی را دوباره مشاهده کنید، کافی است روی آن ضربه بزنید تا آن صفحه در مرورگر داخلی اینستاگرام باز شود.

پیوند های اینستاگرام

برای مخفی کردن پیوند‌ها نیز فقط لازم است که برای مدتی دست خود را روی لینک مورد نگه دارید و از پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، گزینه Hide را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که این گزینه فقط پیوند را از بخش فعالیت شما پنهان می‌کند.

مخفی کردن پیوند

همچنین این ویژگی وجود دارد که تمام لینک‌ها را به یکباره پنهان کنید. برای این کار کافیست روی گزینه Hide History در بالای صفحه ضربه بزنید. پس قبل از انجام این کار اطمینان حاصل کنید که به این لینک‌ها دوباره نیازی پیدا نخواهید کرد.

انتخاب این گزینه باعث نمی‌شود صفحه‌هایی که در آینده باز می‌کنید در این بخش نمایش داده نشود. بنابراین، هنگامی که روی پیوند‌های جدید کلیک کنید دوباره در صفحه فعالیت شما ظاهر می‌شوند.


سوالات متداول

چگونه لینک‌های اینستاگرام را در یک مرورگر متفاوت باز کنیم؟

هنگامی که صفحه در مرورگر اصلی اینستاگرام باز می‌شود، فقط باید روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. از صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود می‌توانید روی open in a browser ضربه زده و با انتخاب مروگر مورد نظر خود، لینک را در مرورگری غیر از مرورگر داخلی اینستاگرام باز کنید.

چگونه از ذخیره شدن لینک‌ها در صفحه فعالیت جلوگیری کنیم؟

هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد. اگر می‌خواهید هر پیوندی را حذف کنید، باید از روش بالا پیروی کرده و آن را به صورت دستی پاک کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد