hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گالری از لباس های مجلسی جدید 1401

گالری از لباس های مجلسی جدید 1401

بیش از 30 لباس های مجلسی جدید فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت مد سایت دلگرم آماده کردیم.

در این مطلب مدل لباس های مجلسی جدید در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید.

جدیدترین لباس های مجلسی جدید

بهترین لباس مجلسی لباسی است، که روی نقاط قوت شما تاکید کند. برای مثال؛ اگر حس می‌کنید پاهای زیبایی دارید بهتر است پیراهن شما کمی بالای زانو بایستد. فراموش نکنید که پیراهن‌هایی با یقه باز، توجهات را به سمت گردن شما می‌کشند و دیگر زیبایی پاها جلب توجهی نمی‌کند پس مواظب باشید که اشتباه نکنید.
هر شخصی شکل اندام و صورت خاصی دارد که با بقیه افراد متفاوت است اما دسته بندی‌های کلی‌ای صورت گرفته که می‌تواند کمک کند تا تشخیص دهید که چه لباسی مناسب اندام و چهره شما است. مشورت با یک خیاط یا طراح لباس ماهر می‌تواند به شما در انتخاب مدل کمک کند.

 بیشتر بخوانید: 

جدیدترین لباس مجلسی شیک 1401

شیک ترین لباس مجلسی زنانه بلند 2022

جدیدترین مدل لباس مجلسی


شیک ترین مدل لباس مجلسی دخترانه 1401

جدیدترین مدل لباس مجلسی دخترانه شیک 2022

جدیدترین و شیک ترین مدل کت جین زنانه

اگر شما یک زن بالغ و بالای 18 سال هستید ، بهتر است لباس مهمانی شما کوتاه نباشد ، زیرا نه تنها برای خانواده های میزبان احترام قائل نیستید، بلکه لباس های بلند نیز بسیار جذاب و زیبا هستند. البته می توانید از مدل های چاک‌دار استفاده کنید.
در دنیای مدرن پوشیدن لباس مشکی برای میهمانان عروسی مجاز است و بسیار شیک و زیبا است بنابراین می توانید برای عروسی یک لباس مشکی ساده یا با طرح اکلیل بپوشید و از مزایای آن بهره مند شوید.
مشکی رنگ سلطه و قدرت است. این رنگ برای مد محبوب است زیرا باعث می شود فرد لاغرتر به نظر برسد. همچنین شیک و بادوام است. مشکی نیز نشانگر اطاعت است. برخی از کارشناسان مد می گویند پوشیدن لباس مشکی برای زن به معنای اطاعت از مرد است.لباس مجلسی 1401 اینکارهای زیبامون در رنگبندی متنوع از لباس های مجلسی جدید



 

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد