hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آرمان قاسمی : شرایط فعلی حق تیم با قدمت ذوب‌آهن نیست

آرمان قاسمی : شرایط فعلی حق تیم با قدمت ذوب‌آهن نیست

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من و سایر اعضای تیم وقتی شرایط ذوب‌آهن را می‌بینیم بسیار ناراحت می‌شویم، حق این تیم با قدمت طولانی‌اش این نیست.

آرمان قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص شکست خانگی ذوب‌آهن در مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: باتوجه به شکستی که در مقابل پرسپولیس در جام‌حذفی متحمل شده بودیم فشار زیادی به ما وارد شد و شرایط سختی که در آن قرار داشتیم به‌دنبال این بودیم که در یک بازی خانگی لیگ نتیجه مناسبی را برای خودمان رقم بزنیم، اکثر بازی هم در دست تیم ما بود؛ اما تنها تفاوت ما با حریف شوت استثنایی طالب ریکانی بود.

وی در رابطه با گل از راه دور ناگهانی ریکانی و ده‌نفره شدن ذوب‌آهن در این دیدار افزود: در طول هفته روی این موضوع کار کرده بودیم، می‌دانستیم طالب ریکانی بازیکن شوت‌زنی است و بنا بر این بود که اجازه شوت‌زنی به او ندهیم، اما متاسفانه از همان‌جایی که فکرش را می‌کردیم ضربه خوردیم و یک لحظه غفلت سرانجامش چنین گلی می‌شود؛ پس از آن هم ده نفره شدیم، شاید داور می‌توانست در دو خطای پشت سر هم در یک صحنه کارت زرد ندهد و مانند هفته‌های قبلی که برای حریفان ما مهربانانه سوت می‌زد با ما نیز ‌کمی مهربانی می‌کرد.

مدافع با تجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد؛ اخراج شبانی و ده نفره شدن تیم ما باعث شد کل برنامه‌های ما در فاز هجومی به‌هم بخورد و هر چه حمله کردیم به‌جایی نرسید؛ متاسفانه شرایط زمین‌مان هم مقداری نامناسب است و در نتیجه نمی‌توانیم تاکتیک مدنظرمان را روی زمین پیاده کنیم.

قاسمی با تاکید بر بدشانس‌بودن ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست اظهار کرد: در دیدار با صنعت‌نفت هم در خط حمله چند موقعیت گلزنی داشتیم، ما با حملات و شوت‌های متعدد به‌جایی نمی‌رسیم و تیرک و دروازه‌بان حریف مانع گلزنی‌مان می‌شوند، اما شوت از راه دور بازیکن حریف به گل تبدیل می‌شود. در نیم‌فصل اول تمامی اتفاقات فوتبالی به‌ضرر ما رقم خورد، در این بازی‌ها چند گل ۳۰ متری دریافت کردیم؛ آن‌هم درحالی‌که در سال ممکن است یکی از این شوت‌ها به گل تبدیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی و عملکرد بد مهاجمان ذوب‌آهن چیست تصریح کرد: وقتی یک تیم بد نتیجه می‌گیرد از خط دروازه تا حمله ایراداتی هست، بازیکنانی داریم که فصل گذشته عملکرد خوبی داشته‌اند و شاید در تیم‌های دیگر هم موفق شوند، بعضی فصل‌ها این شرایط پیش می‌آید اما متاسفانه ذوب‌آهن دو سه فصلی است که با این شرایط دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنانی که به هر تیمی رفته‌اند کیفیت خوبی ارائه کردند اما انگار این شانس ذوب‌آهن است که به این مشکل دچار می‌شود!

مدافع گاندوهای اصفهانی با اشاره به اینکه شرایط ذوب‌آهن بسیار تیم را آزار می‌دهد و با تاکید بر آماده‌سازی برای عملکرد بهتر در نیم‌فصل دوم گفت: پس از شکست کل تیم از کادرفنی تا بازیکنان تحت فشارها قرار می‌گیرند. من و سایر بچه‌ها وقتی می‌بینیم یک تیم با این سابقه و قدمت چنین شرایطی دارد بسیار ناراحت می‌شویم چرا که ذوب‌آهن تیم کمی نیست؛ حالا با شرایط بدی به نیم‌فصل می‌رویم و امیدواریم در تعطیلات نیم‌فصل با تمریناتی که انجام می‌دهیم و اضافه‌شدن چند بازیکن به تیم وضعیت‌مان بهتر شود و در نیم‌فصل دوم با ذوب‌آهن به فرم خوب ابتدای فصل برگردیم

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد