hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین کیک تولد روز مرد

جدیدترین کیک تولد روز مرد

انتخاب مدل کیک تولد برای آقایون متناسب با شغل آنها ایده جالبی است که امروزه برای مراسم جشن تولد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب تصاویری جذاب از انواع تزیین کیک تولد مردانه گردآوری کرده ایم که از حتما از تماشای آنها لذت خواهید برد.

در این بخش انواع تزیین کیک تولد مردانه که می تواند برای جشن تولد پدر، همسر و یا برادر باشد را به نمایش گذاشته ایم. با به کارگیری هریک از این تزیینات هنرمندانه و زیبا می توانید جشن تولد با شکوه و به یاد ماندنی را برای عزیزانتان بسازید.


خلاقیت های زیبا برای تزیین کیک تولد مردانه

شاید بسیاری از افراد براین عقیده باشند که برگزاری جشن تولد مردانه نیاز به تم تولد و یا تشریفات خاصی ندارد، در صورتی که اینگونه نیست. ما در این بخش مدل های متنوع و جالبی از تزئین کیک تولد عاشقانه و یا ساده برای جشن تولد مخصوص آقایان را به شما معرفی کرده ایم که با ایده گرفتن از آنها می توانید شب تولد خاطر انگیز و فراموش نشدنی را برای آنها بسازید.

بیشتر بخوانید: 

جدیدترین تم تولد پرسپولیس

تم تولد پلنگی برای بزرگسالان و کودکان

چند ایده برای سوپرایز تولد شیک و جالب

گیفت تولد با اسمارتیز


استفاده از تم تولد، آنگونه که برای جشن تولد کودکان کارایی دارد، در جشن تولد بزرگسالان ممکن است استفاده از آن جالب نباشد، اما ایده های جذاب و دیدنی زیادی برای دیزایین کیک تولد مردانه وجود دارد که با توجه به علایق آنها، همچنین شغلی که دارند، انتخاب تم کیک تولد برای آنها راحت تر صورت می گیرد. در ادامه نمونه هایی از انواع تزئین کیک با طراحی جالب و جدید را مشاهده خواهید کرد.


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد