hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرمانده نیروی هوایی ارتش: مکتب فاطمی را باید با تمام وجود پیاده‌سازی کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش: مکتب فاطمی را باید با تمام وجود پیاده‌سازی کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش، مادران و همسران شهدا را رکن اصلی مبارزه با توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: در شرایط امروز جامعه باید مکتب فاطمی را با تمام وجود پیاده‌سازی کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در دیدار مادران و همسران شهدا به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: ما در مقابل خانواده شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم چرا که این عزیزان نور چشمان ما در نیروی هوایی ما هستند.

سرتیپ واحدی افزود: ما بر این باوریم که شما عزیزان در نبود همسران و فرزندان شهید خود متحمل سختی‌های بسیاری شده‌اید و این سختی به هیچ عنوان قابل وصف نیست. لیکن قطعا و بلاشک همسران و فرزندان شهید شما در روز قیامت شافع شما خواهند بود و پاداش دوران دوری و تنهایی را خواهید گرفت چرا که خداوند در کلام خود می‌فرماید پایان هر سختی آسانی است.

فرمانده نیروی هوایی خاطرنشان کرد: امروز شرایط جامعه به طوری است که باید مکتب فاطمی را با تمام وجود پیاده‌سازی کرد و این مکتب ولایتمداری و حمایت از اعتقادات، عقاید دینی و افکار مذهبی است. دشمن درصدد برهم زدن نظم جامعه است و رکن اصلی مبارزه با این توطئه شما مادران و همسران هستید، چرا که مادران پرورش دهندگان سیره نبوی حال حاضرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی هم در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن با اشاره به مقام والای مادر و زن اظهار کرد: این روز نورانی روزی است که خداوند هدیه‌ای ارزشمند و میراثی گرانبها برای ما جهانیان فرستاد، کسی که خداوند از نور خود در روح او دمید و او را یگانه بانوی عالم برای همه ما قرار داد.

وی افزود: مادران و همسران شهدا در این سالها به خوبی مکتب فاطمی را نمایان ساختند و نشان دادند که در هر شرایطی همواره در راه ولایت و ولایتمداری ثابت قدمند و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند آنان را از این باور باز دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد