hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند

۱۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تدریجی مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان، گفت: ۱۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

فردین مهرابیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش اندک اما نگران کننده تعداد بستری‌های روزانه هستیم.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۵ بیمار جدید در مراکز درمانی خصوصی و دولتی استان گیلان بستری شده‌اند، گفت: با پذیرش این بیماران مجموع بیماران کرونایی گیلان به ۱۵۳ بیمار رسیده است.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۲۷ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های شرایط خوبی ندارند و بد حال هستند، افزود: دو بیمار نیز به امروز به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده‌اند.

مهرابیان ادامه داد: هم اکنون ۲۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کاهش خطرات احتمالی کرونا از مردم خواست واکسیناسیون را جدی بگیرند، تأکید کرد: بیش از ۵۵۰ هزار شهروند گیلانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت پرهیز از عادی انگاری‌های کرونایی، گفت: شهروندان باید شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را با جدیت رعایت کرده و در هنگام حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد