hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آمار کرونا کردستان سوم بهمن‌ماه؛ یک فوتی و ۲۴ ابتلای جدید

آمار کرونا کردستان سوم بهمن‌ماه؛ یک فوتی و ۲۴ ابتلای جدید

روابط عمومی اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ یکشنبه سوم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۴ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

در حال حاضر ۷۵ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری شده‌اند و ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

از این تعداد ۴۸ نفر در شهرستان سنندج، شش نفر در شهرستان سقز، پنج نفر در شهرستان مریوان، هفت نفر در شهرستان قروه، سه نفر در شهرستان بیجار، دو نفر در شهرستان کامیاران، چهار نفر در شهرستان بانه هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار یک هزار و ۹۴۵ نفر رسید.

از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۸۴۴ نفر در شهرستان سنندج، ۱۸۴ نفر در شهرستان مریوان، ۳۱۱ نفر در شهرستان سقز، ۱۵۰ نفر در شهرستان قروه، ۷۴ نفر در شهرستان بیجار، ۱۰۴ نفر در شهرستان کامیاران، ۹۲ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۵۷ نفر در شهرستان بانه، ۲۴ نفر در شهرستان دهگلان و ۵ نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد