hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل میکاپ عروس

جدیدترین مدل میکاپ عروس

در این مطلب ۷۵ مدل آرایش صورت عروس با متدهای جدید را برای شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

آرایش صورت عروس اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در ظاهر و چهره شما ایجاد می شود از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل میکاپ برای جشن عروسی خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا جذاب و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

مدل آرایش صورت عروس جدید و زیبا

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای عروس ها انتخاب میکاپ و شینیونی مناسب است زیرا عروس مرکز توجه مهمان ها است و باید از میکاپ و شینیونی استفاده نماید که ظاهر و چهره او بی نظیر و متفاوت تر از همیشه به نظر برسد. در ادامه تصاویری از انواع مدل های میکاپ صورت عروس با جدیدترین متدهای میکاپ روز دنیا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.




مدل میکاپ عروس شیک و جذاب

قبل از انتخاب مدل آرایش صورت برای جشن عروسی تان بهتر است ابتدا با آرایشگر خود مشورت کنید سپس مدل میکاپی را انتخاب نمایید که با فرم چهره و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.
توجه داشته باشید که هر فرم چهره و هر رنگ پوستی میکاپ مخصوص به خود را دارد بنابراین بهتر است ابتدا شما فرم چهره خود را بشناسید سپس از بین این مدل میکاپ هایی که برای فرم چهره شما معرفی شده اند آرایشی بی نظیر و زیبا را انتخاب نمایید همچنین میکاپ چهره عروس باید به گونه ای انتخاب شود که عیب های موجود در چهره را بپوشاند و روی زیبایی های ظاهرش تاکید داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

جدیدترین میکاپ عروس 2022

مدل های آرایش عروس ۲۰۲۲

جدیدترین مدلهای آرایش چشم و میکاپ صورت

مدل های آرایش صورت ملایم

جدیدترین مدل موی عروس جدید باز و بسته


برای میکاپ صورت عروس قبل از هر چیز باید از مرطوب کننده مناسبی استفاده نمایید و بعد از زدن مرطوب کننده برای دوام بیشتر میکاپ خود از پرایمر آرایشی استفاده کنید.
زدن کرم پودر مرحله بعدی آرایش چهره است و شما باید چهره خود را به کمک کرم پودری که یک یا دو درجه از رنگ پوست تان روشن تر است بپوشانید تا رنگ پوست تان طبیعی تر به نظر برسد.



امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد