hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تعبیر خواب تخمه و تخمه شکستن

تعبیر خواب تخمه و تخمه شکستن

در این مطلب قرار است شما را با تعبیر خواب تخمه آشنا کنیم و این خواب را از دیدگاه چند معبر اسلامی برایتان بررسی خواهیم کرد.

خواب هایی که می بینید معمولا دارای یک سری از نشانه ها و مشخصاتی می باشند و شما می توانید با معنای درست آن ها این نشانه ها را دریافت کرده و در آینده خود از آن ها استفاده کنید. تعبیر خواب تخمه را در ادامه برایتان بررسی می کنیم.



تعبیر خواب تخمه

دیدن تخمه در خواب و هر عملی که انجام می دهید به صورت کلی که با خوشگذرانی و سرگرمی در تعامل باشد نشان دهنده این است که به کاری خطا دچار می شوید و گناهی را انجام خواهید داد. در واقع این خواب ها تقریبا یک معنا دارند ولی اگر جزئیات خواب متفاوت باشد می توان معنای دیگری برای خواب در نظر گرفت.

محمد ابن سیرین

ای معبر اسلامی تنها یک تعبیر برای این خواب بیانم کرده است و اعتقاد دارد اگر فردی در رویای خود ببیند که تخمه دارد بدین معنا می باشد که مال و اموال زنی را می خورد و دچار فساد می شود. این خواب نشان دهنده این است که باید فرد توبه کرده و بابت کارهایی که کرده است از خداوند طلب بخشش نماید. به گفته این معبر دیدن این خواب هیچ معنای خیری ندارد و تنها بلا و بدبختی را در پی خواهد داشت.

امام صادق (ع)

امام صادق (ع) نیز یکی از معبرانی هستند که بر علم تعبیر خواب آگاهی کاملی داشتند و خواب های بسیار زیادی را تعبیر می کردند. از دیدگاه این امام دیدن تخمه در خواب دارای چهار معنا می باشد که این معانی عبارتند از :

  • مال و اموالی که از طریق ربا بدست آمده است.
  • فساد مالی و اخلاقی
  • مال حرام
  • پیروی کردن از هوای نفس


  •  

منوچهر مطیعی

این معبر اسلامی خواب ها را با جزئیات بسیار زیادی تعریف می کند و بیان می کند که هر خواب می تواند با اندکی جزئیات متفاوت تر معنای دیگری پیدا کند.  در ادامه تعبیر خواب تخمه را از دیدگاه او برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • تخمه خوردن و شکستن در بیداری نوعی سرگرمی به حساب می آید ولی در خواب می تواند نشان دهنده گناه باشد.
  • اگر در رویای خود مشاهده کردید که تخمه می خواهید بدین معنا می باشد که خود را با کار های بیهوده ای سرگرم می کنید و این کارها از دیدگاه جامعه اصلا پسندیده نمی باشد. از این کارها می توان به قمار اشاره کرد.
  • اگر در خواب دیده باشد که در حال خرد تخمه هستید بدین معنا می باشد که به صورت مشتاقانه یک سری از اعمال و کارها را انجام می دهید.
  • اگر در رویای شما کسی به شما تخمه تعارف می کند باید بیش تر مراقب خود باشید زیرا افرادی قصد دارند شما را به کارها خلاف دعوت کنند.
  • داشتن مقدار بسیار زیادی تخمه بدین معنا است که پولی مشکوک به شما می رسد و باید بیش تر مراقب مال و اموالی که بدست می آورید باشید.
  • اگر در رویای خود تخمه تفت نداده ببینید که آن ها را نشکسته اید بدین معنا می باشد که خیر و برکت بسیار زیادی وارد زندگی شما می شود.
  • دیدن تخمه هندوانه، آفتابگردان و یا کدو در رویا نشان دهنده خبری خوش است و شما می توانید با استفاده از این خبر خیر و برکت زیادی را وارد زندگی خود بکنید.


شیخ طوسی

یکی دیگر از معبرانی که این خواب را تعبیر کرده است شیخ طوسی می باشد. از دیدگاه وی این خواب دو معنا با دو جزئیات متفاوت دارد. در نظر داشته باشید در صورتی که در این خواب شما ببینید که در حال خرید تخمه هستید بدین معنا می باشد که فردی برای این که از شما خواستگاری کند خودش را آماده می کند و در صورتی که خود را در حال فروختن تخمه ببینید بدین معنا است که رابطه ای صمیمی شما با یکی از اطرافیانتان به هم می خورد و دیگر نمی توانید آن دوستی و صمیمیت را با دیگران بدست آورید.

علی لطفی

از دیدگاه این معبر دیدن تخمه در رویا دو معنا دارد. این دو معنا را در ادامه برایتان بیان خواهیم کرد.

  • اگر مردی در رویای خود تخمه آفتابگردان ببیند اصلا خوب نیست و نشان دهنده این است که به زودی دعوایی بین او و دیگران رخ می دهد و این دعوا می تواند مشکلات بسیار زیادی برایش به همراه داشته باشد و حتی منجر به جدایی او خواهد شد.
  • اگر مردی در رویای خود ببیند که در حال خوردن و شکستن تخمه آفتابگردان می باشد بدین معنا می باشد که دل یکی از عزیزان خود را می شکند و رفتار نسنجیده اش منجر به ایجاد اختلافات بسیار زیادی خواهد شد.


اگر دوست دارید خواب های خود را معنا کنید باید شرایط روحی خود را نیز در نظر بگیرید زیرا در برخی از شرایط معنا کردن خواب درست نیست و خوابی که دیده اید می تواند نشات گرفته از افکار روزانه شما باشد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد