hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل آینه و شمعدان عروس

جدیدترین مدل آینه و شمعدان عروس

در این مطلب تصاویری از ۶۴ مدل آینه و شمعدان عروس با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

انتخاب مدل آینه و شعمدان عروس کار نسبتا دشواری است و از آنجایی که از آینه و شمعدان برای تزیین سفره عقد ایرانی استفاده می شود بهتر است در انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید آینه و شمعدان شیک و زیبایی را تهیه کنید.


آینه و شمعدان در انواع طرح و جنس های مختلف موجود است و اگر شما کمی سلیقه به خرج دهید می توانید آینه و شمعدان مناسبی را از بین این مدلهای متنوع انتخاب کنید.

مدل آینه و شمعدان عروس با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

مدلهای آینه و شمعدان عروس در جنس های مختلف نظیر سفالی و نقره ای و چوبی و کریستالی و و برنز و نقره موجود هستند که انتخاب طرح و جنس و رنگ آینه و شمعدان بهتر است با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در جهیزیه عروس انجام شود.

آینه و شمعدان های سفالی جدیدترین مدلهای آینه و شمعدان عروس هستند و این مدلها جدیدا به بازار آمده اند. آینه و شمعدان های نقره نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند. اغلب آینه و شمعدان های چوبی در رنگ فندقی موجود هستند و اگر این مدلها با دکوراسیون داخلی منزل شما همخوانی و مطابقت دارند برای شما جزء بهترین انتخاب محسوب می شوند همچنین این آینه و شمعدان ها سادگی و جذابیت خاصی دارند.


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد