hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برقدار شدن ۷۵ روستا در کمترین زمان/ تلاش برای رفع خاموشی دو روستای دیگر ادامه دارد

برقدار شدن ۷۵ روستا در کمترین زمان/ تلاش برای رفع خاموشی دو روستای دیگر ادامه دارد

ایسنا/لرستان شرکت توزیع برق لرستان از برقدار شدن ۷۵ روستا در کمترین زمان ممکن خبر داد.

فریدون خودنیا در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بارش برف و باران شدید در روز گذشته در استان، باعث قطع برق ۷۷ روستا شد که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق لرستان در کمترین زمان ممکن این روستاها برق دار و تلاش برای رفع خاموشی دو روستای دیگر همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این ۷۷ روستا در سطح استان شامل شهرستان الیگودرز با  ۵۱ روستا و ۱۱۰۰ خانوار ،خرم‌آباد با ۱۵ روستا و ۴۵۰ خانوار ،بروجرد با ۱۱ روستا و ۴۰۰ خانوار بودند که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق استان تا نیمه‌های شب روز پنجشنبه ۳۰ دیماه، ۳۷ روستا برقدار و ۴۰ روستا بعلت عدم راه دسترسی  از صبح روز جمعه ۱ بهمن ماه با همکاری اداره راهداری جهت برقدار شدن آنها اقدام شد که تا زمان تهیه گزارش برق ۳۸ روستای دیگر وصل و در مجموع ۷۵ روستا در کمترین زمان ممکن برقدار شدند.

خودنیا گفت: جهت اجرای این مهم ۱۴ اکیپ نیروی انسانی در سه شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز و در شرایط جوی نامساعد فعالیت داشتند که در برخی موارد همکاران مجبور بودن با طی کردن مسافت‌های طولانی بصورت پیاده خدمات رسانی کنند.

این مسئول افزود: با توجه به شدت بارش برف و عدم راه دسترسی در روستاهای صعب العبور، همچنان روستاهای وارک خرم‌آباد و قلعه آبسرده بروجرد در خاموشی به سر می‌برند که  نیروهای شرکت توزیع  آماده‌اند در صورت باز شدن راه دسترسی، برای رفع خاموشی اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به کولاک‌های پس از بارش برف ، برودت هوا و یخ زدگی سطح معبرها ،نیروهای شرکت توزیع نیروی برق لرستان همچنان در حالت آماده باش بوده و بصورت جهادی در خدمت هم استانی‌ها هستند.

خودنیا گفت: از هم استانی‌ها انتظار می رود در این روزهای سرد که فرزندان شما در شرکت توزیع پنجه در پنجه برف و کولاک قرار داده و روشنایی بخش منازل شما هستند، با مصرف بهینه برق و گاز، صنعت های برق و گاز را در تامین مطمئن انرژی یاری کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد