hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۱۰ هزار روستای کشور با همکاری سپاه و دولت آبرسانی می‌شود

۱۰ هزار روستای کشور با همکاری سپاه و دولت آبرسانی می‌شود

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۱۰ هزار روستای کشور که مشکل آب شرب دارند، با همکاری دولت و سپاه آبرسانی می‌شود.

سردار حسن حسن‌زاده امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند افزود: ۱۷ هزار روستا در کشور با مشکل کمبود و نبود آب شرب مواجه هستند که ابتدا آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در برنامه قرار دارد و ۴۹ روستا مربوط به خراسان جنوبی است.

وی گفت: به لطف الهی و با همت مسوولان نظام، دولت و مجلس و پشتیبانی‌های قوه قضاییه، قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) کارهای اساسی را در حوزه‌های آب، راه، اشتغال، مسکن و حاشیه‌نشینی در دستور کار دارد.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه و مسئول سازندگی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی کشور، سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در حوزه آب و راه این استان قدم‌های اساسی و بنیادی برداشته می‌شود.

وی گفت: بیش از ۲۷ هزار کیلومتر راه روستایی در مناطق محروم، صعب‌العبور و دورافتاده دچار مشکل هستند که برای تسطیح و آسفالت در دستور کار نیروی زمینی سپاه، قرارگاه خاتم و نیروی دریایی با کمک دولت قرار دارد و از این تعداد ۴۱۲ کیلومتر متعلق به استان خراسان جنوبی است.

رزمایش اقتدار در شرق کشور برگزار می‌شود

سردار حسن‌زاده افزود: هفته آینده در استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی رزمایش نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود.

وی گفت: نیروهای سپاه و بسیج در خراسان رضوی قرارگاه شهید ماژانیان و شهید دشتی و در خراسان جنوبی حوزه قرارگاه شهید ناصری اقتدار و صلابت خود را به‌ویژه در منطقه زیرکوه، حاجی‌آباد و شاهرخت به نمایش می‌گذارند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این رزمایش‌های اقتدار که پیام آن آمادگی همه‌جانبه است، باید ادامه یابد و به دشمنان یک پیام داریم که اگر دست از پا خطا کنند به فرماندهی کل سپاه، دست‌تان را قطع خواهیم کرد.

وی افزود: مشاهده کردید این روزها با توطئه‌هایی که در دنیا وجود دارد از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب، فرزندان ولایت و این مرز و بوم جواب‌های دندان‌شکنی آفریده و آمادگی همه‌جانبه خود را به دنیا نشان داده‌اند.

سردار حسن‌زاده گفت: رزمایش‌هایی روزهای گذشته در استان هرمزگان خلیج همیشه فارس و سیستان و بلوچستان برگزار شد و مجموعه سپاه از جمله نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی زمینی مقتدر سپاه پاسداران و همه نیروهای مسلح عزت آفریدند.

وی بیان کرد: در کنار این رزمایش، کارهای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی نیز در سراسر کشور انجام شده و در استان خراسان جنوبی نیز سپاه انصارالرضا (ع) و قرارگاه شهید ناصری اقدامات خوبی انجام داده‌اند و این اقدامات همچنان تداوم دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد