hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > همگرایی ایران، چین و روسیه، هدف رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ است

همگرایی ایران، چین و روسیه، هدف رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ است

فرمانده پایگاه مستقل دریایی امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: هدف رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ همگرایی و افزایش سطح آمادگی یگان‌های شناوری و هوایی ایران، چین و روسیه است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، ناوسالاریکم پاسدار محمد نوذری در حاشیه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲، اظهار داشت: ایران، چین و روسیه امنیت دریانوردی و یگان‌های تجاریشان در دنیا را خودشان تامین می کنند.

وی با بیان اینکه منطقه برگزاری رزمایش یعنی شمال اقیانوس هند و دریای عمان، منطقه‌ای حائز اهمیت و راهبردی است، ادامه داد: اهمیت و هدف این رزمایش ایجاد همگرایی میان سه کشور و افزایش سطح آمادگی یگان‌های شناوری و هوایی است.

فرمانده پایگاه مستقل امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سه واحد شناوری و یک واحد بالگردی و همچنین یک گروه تکاوری ویژه نیروی دریایی سپاه در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ شرکت داشتند، گفت: پیام این رزمایش، صلح و امنیت دریانوردی است و از همه نهادهای دریایی کشور از جمله دریابانی و سازمان بنادر و دریانوردی که ما را در این رزمایش یاری کردند سپاسگزاریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد