hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه ملایر: سفر رییس جمهور به روسیه دستاوردهای مهمی به دنبال دارد

امام جمعه ملایر: سفر رییس جمهور به روسیه دستاوردهای مهمی به دنبال دارد

امام جمعه ملایر سفر آیت الله رییسی به روسیه را از موضع اقتدار دانست و گفت که این سفر و همچنین سفر وزیر امور خارجه به چین، دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر تاکید کرد: در این سفر قراردادهای خوبی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی منعقد شد و کشور روسیه رسما اعلام کرد که محصولات کشاورزی ایران هیچ گونه آلودگی ندارد.

وی به برقراری ارتباطات دوسویه ایران با سایر کشورها و اثرات مثبت آن اشاره کرد و افزود: برخی در داخل به دنبال القاء این امر هستند که روابط ایران و روسیه هیچ ثمره و بهره اقتصادی ندارد.

امام جمعه ملایر به اقامه نماز رییس جمهور در کاخ کرملین اشاره کرد و اظهار داشت: اقامه این نماز و ارتباط با خدا، بیانگر پابرجایی شعار نه شرقی و نه غربی است و یک نماز سیاسی و عبادی بود.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: آیت الله رییسی یک شخصیت مقتدر، تسلیم‌ناپذیر و مومن است که قطعا در آینده شاهد نتایج و ثمرات این رویکرد و تلاش ها خواهیم بود.

خطیب جمعه ملایر همچنین به اعمال پنج دستور بانکی رییس جمهور به نظام بانکی اشاره کرد و ضمن تقدیر از اقدام انقلابی آیت الله رییسی، افزود: چنانچه این پنج دستور اعمال شود، تحول عظیمی در سیستم بانکی ایجاد خواهد شد و بدون شک آینده خوبی را خواهیم داشت.

به گفته وی، مسئولان در هر پست و مقامی باید برای خدمت به مردم روحیه جهادی داشته باشند و اگر بخواهیم کشور به قله رفیع عزت و سربلندی برسد، باید مجاهدانه کار و تلاش کنیم.

امام جمعه ملایر همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را تبریک گفت و افزود:  حضرت زهرا(س) کوثر الهی است و بانوان جامعه ما باید با الگو گرفتن از ایشان، به زن بودن و مادر بودن خود افتخار کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد