hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سفر رییس جمهور به روسیه روابط تهران- مسکو را متحول خواهد کرد

سفر رییس جمهور به روسیه روابط تهران- مسکو را متحول خواهد کرد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم بعد از سفر رییس جمهور به روسیه شاهد تعمیق روابط دو کشور خواهیم بود و فصل جدیدی از تعامل میان تهران و مسکو گشوده خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره سفر ‌آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به روسیه گفت: با سفر رییس جمهور به روسیه فصل جدیدی از تعامل میان تهران و مسکو بعد از این سفر گشوده خواهد شد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی،دیدار و گفت و گو با ولادیمیر پوتین رییس روسیه را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: سفر آیت الله رئیسی به روسیه،مقطع و دوره تحول جدیدی در روابط میان تهران و مسکو خواهد بود.

وی گفت: معتقدم بعد از این سفر شاهد تعمیق روابط دو کشور خواهیم بود و ریل روابط دو کشور دچار تحول معنادار شده و در این قطار سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراودات تجاری ایران و روسیه اظهار کرد: از آنجایی که حجم تجارت ایران با روسیه اندک است و انتظار می رود با سفر رئیس جمهوری فضای جدیدی در مراودات تجاری میان دو کشور باز شود. 

سلیمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و روسیه مسائل مشترکی هم در منطقه دارند که در این سفر و دیدار دو رییس جمهور می‌تواند مورد رایزنی قرار می گیرد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد