hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مهران مدیری همه‌جا هست غیر از «دورهمی»!

مهران مدیری همه‌جا هست غیر از «دورهمی»!

مهر نوشت: هنوز «دورهمی» به آنتن بازنگشته است؛ علی رغم اینکه اوایل دی ماه تهیه کننده این مجموعه از شروع ضبط خبر داد با این حال دیگر خبری از این برنامه نشد.

خود مهران مدیری البته این روزها در هر پلتفرم و حوزه‌ای محور قرار گرفته است و اخبار کارهایش منتشر می‌شود؛ او این روزها سریال «خاتون» را در شبکه خانگی دارد و نقش اش هم در این سریال پررنگ‌تر شده است.

از طرفی این هفته اولین عکس از سریال «پدر گواردیولا» با رونمایی از گریم مهران مدیری منتشر شد، این سریال که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی به تازگی کلید خورده است حواشی مختلفی را هم در این مدت از سر گذراند. دستمزدهای نجومی چند بازیگر این سریال از جمله خود مهران مدیری یک باره سر از فضای مجازی درآورد و اگرچه که تهیه کننده این رقم‌ها را تکذیب کرد با این حال اصل رقم‌ها هیچ گاه اعلام نشد.

ابتدای این هفته این سریال که سعید نعمت الله کارگردانی‌اش را بر عهده دارد کلید خورد و تصویری متفاوت، جدی و با نشان‌هایی از زخم خوردگی بر صورت مهران مدیری منتشر شد و حالا او این روزها درگیر بازی در همین سریال شبکه خانگی شده است.

مهران مدیری همه‌جا هست غیر از «دورهمی»!

مدیری در چهلمین دوره از جشنواره فجر نیز فیلم «خائن کشی» را به کارگردانی مسعود کیمیایی دارد و همانطور که گفتیم در همه مدیوم‌ها و پلتفرم‌ها حضور دارد با این حال هنوز خبری از او در تلویزیون و برنامه «دورهمی» اش نیست. «دورهمی» در ابتدای حضور پیمان جبلی رییس صداوسیما با زمزمه‌هایی هم مواجه شد و اینکه لازم است تغییراتی کند. گمانه زنی‌هایی که خیلی زود رنگ شایعه به خود گرفت و در روایت‌های رسمی و غیررسمی تکذیب شد.

بعد از آن البته تهیه‌کننده «دورهمی» در اطلاع رسانی کلید زدن فصل جدید خبر داد که قرار است تغییراتی هم در ساختار این مسابقه داشته باشند و تاکنون خبر دیگری از تولید «دورهمی» نشده است.

۵۸۵۸

منبع: khabaronline-1594575

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد