hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ستاری: توسعه تکنولوژی در گرو توسعه شرکت های دانش بنیان است

ستاری: توسعه تکنولوژی در گرو توسعه شرکت های دانش بنیان است

معاون علمی و فناوری ریس جمهور گفت: سازمان های مختلف در کشور به این نتیجه رسیده اند که توسعه تکنولوژی و نوآوری در هر حوزه‌ای در گرو توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در آن حوزه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز پنجشنبه پس از بازدید است نمایشگاه ایران ژئو که در سالن خلیج فارس نمایشگاه های بین‌المللی تهران افتتاح شد افزود: آن چیزی که از همه چیز برای من مهم تر است این است که  سازمان های مختلف در کشور به این نتیجه  رسیده اند که توسعه تکنولوژی و نوآوری در هر حوزه‌ای در گرو توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در آن حوزه است.

وی گفت: باید از سازمان هایی مثل سازمان نقشه برداری نیروهای مسلح و سازمان های متعددی دولتی که در این حوزه ها داریم که کارهای خود را به شرکت‌های دانش بنیان می سپارند تشکر کنم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور یادآوردش: شرکت دانش بنیان، صنعتی که  در چند سال پیش در کشور عملا در بخش خصوصی وجود نداشت به این شدت می تواند در آن نوآوری تزریق شود و توسط این شرکتها اشتغال و دانش نو بنیان ایجاد شود و این همه محقق و نخبه در این شرکت ها کار کنند.   کارهای این شرکت ها هر آدمی را تحت تاثیر قرار می دهد  و این باعث می شود که در حوزه های دیگر وارد شویم و اتفاق های خوبی در آینده بیفتد.

نمایشگاه بین المللی ایران ژنو نخستین نمایشگاه حوزه اطلاعات مکانی است که  روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه با حضور مقاماتی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دستگاههای مرتبط در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از ۴ دی ماه تا ۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای عموم است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد