hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی آرمان درویش و همسرش از زندگی سخت تا شهرت و طلاق

بیوگرافی آرمان درویش و همسرش از زندگی سخت تا شهرت و طلاق

آرمان درویش بازیگر است. بیوگرافی او و همسرش با علت جدایی از یاس سنجری را به همراه اطلاعاتی از مادرش شهناز نصرتی و برادرش آیت را با مصاحبه، فیلم و عکس بخوانید.

آرمان درویش (Arman Darvish) بازیگر و نویسنده است که این روزها در جدیدترین اثرش در سریال عقرب عاشق نقش بهداد را به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی به عهده دارد.

آرمان فعالیت در بازیگری را با فیلم سینمایی چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده در سال 1394 آغاز کرد اما با بازی در نقش البرز شمس در سریال ملکه گدایان در سال 1399 به شهرت رسید. 

این بازیگر خوش چهره سابقه بازی در فیلم های سینمایی مانند «کمدی انسانی»، « پسرکشی»، «خورشید نیمه شب»، «لابی »، «پشت دیوار سکوت»، «لایه‌های دروغ »، « بازی‌های مردانه »، و... را در کارنامه هنری خود دارد.

 اگر شما به دنبال بیوگرافی آرمان درویش و همسرش هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری وی از جمله خانواده، همسرش، آدرس اینستاگرام، آثار، فیلم و عکس های وی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم:

آرمان درویش
آرمان درویش بازیگر

آرمان درویش کیست؟

مشخصات فردی

نام کامل

آرمان درویش

تاریخ تولد

۲۹ مرداد ۱۳۶۶

محل تولد

الشتر همدان

شغل

بازیگر، نویسنده

نماد ماه تولد

اسد

مشخصات فیزیکی

قد

179 سانتی متر

وزن

حدود 80 کیلو

رنگ چشم

سبز

رنگ مو

بلوند

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام مادر

شهناز نصرتی

نام برادران

دو برادر- آیت درویش

نام همسر (همسران)

یاس سنجری

سال ازدواج 

1398

شغل مادر

بازیگر

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه سوره

رشته تحصیلی

کارگردانی-ادبیات نمایشی

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

چهارشنبه

طاهر

1394

ملکه گدایان

البرز

1399

آرمان درویش
عکس های اینستاگرام  آرمان درویش

بیوگرافی کامل آرمان درویش

کودکی و اوایل زندگی

آرمان درویش در روز پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۶۶( سال خرگوش) در الشتر همدان به دنیا آمد و هم اکنون 35 سال سن دارد. نماد ماه آرمان اسد است و متولدین مرداد ماه افرادی بسیار مغرور، عاشق شهرت، انرژی، بلند نظر، دست و دلباز هستند.

قد آرمان درویش 179 سانتی متر است و حدودا 80 کیلو وزن دارد. آرمان از بازیگران چشم رنگی سینمای ایران است که موی بلوند دارد و راست دست می باشد.
آرمان درویش
کودکی آرمان درویش

خانواده

خانواده آرمان درویش 5 نفره است، وی فرزند دوم خانواده است که برادر بزرگ تر از خود را سال ها پیش از دست داده و یک برادر کوچک تر از خود به نام آیت دارد. شهناز نصرتی مادر آرمان درویش نام دارد که بازیگر است اما اطلاعاتی از اسم و شغل پدرش در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست و حتی عکس پدر آرمان درویش تاکنون منتشر نشده است.

شهناز نصرتی مادر آرمان درویش
شهناز نصرتی مادر آرمان درویش

 

شهناز نصرتی مادر آرمان درویش در فیلم پسرکشی
شهناز نصرتی در فیلم پسرکشی


آیت درویش برادر آرمان درویش
عکس آیت درویش برادر آرمان درویش

 تحصیلات

 تحصیلات آرمان درویش در مقطع کارشناسی در رشته های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره است اما هر دو رشته را نیمه کاره رها کرد و به توصیه شهاب حسینی به بازیگری پرداخت.

آرمان درویش و همسرش

آرمان درویش و همسرش، آرمان درویش و یاس سنجری، آرمان درویش داماد ژاله صامتی از مواردی است که در اینترنت بسیار جست و جو شده است اما بهتر است بدانید که آرمان در سال 1398 با یاس سنجری دختر ژاله صامتی (بازیگر) و ایرج سنجری (دوبلور و یازیگر) نامزد کرد و تاکنون عکسی از همسرش در اینستاگرام منتشر نکرده است و شاید بتوان نتیجه گرفت که جدایی آرمان درویش از همسرش شایعه ای فضای مجازی نیست. همچنین علت جدایی یاس سنجری و آرمان درویش هنوز مشخص نشده است.

آرمان درویش و همسرش یاس سنجری فرزند ژاله صامتی
عکس از آرمان درویش و همسرش

ازدواج آرمان درویش و باران کوثری یا عاشقانه های آرمان درویش و باران کوثری که جست و جو شده است به هم بازی شدن آن ها در سریال ملکه گدایان اشاره دارد و ازدواج شان صحت ندارد.

آرمان درویش و باران کوثری
عکس آرمان درویش و باران کوثری

 شروع فعالیت

 شروع فعالیت آرمان درویش در بازیگری با فیلم سینمایی چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده در سال 1394 آغاز شد اما با بازی در سریال ملکه گدایان با نقش البرز در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید. او مدت ها به نوشتن فیلمنامه ، ساخت فیلم کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات مشغول بود و در کنار محمدهادی کریمی نیز فعالیت میکرد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات آرمان درویش را می توان از عکس های که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد فهمید که به بازیگری، سفر، طبیعت گردی و موتور سواری علاقه دارد. اهل رفتن به کافی شاپ است و کارهای مدلینگ نیز انجام می دهد.

آرمان درویش در طبیعت
عکس جدید از آرمان درویش

 کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری آرمان درویش با حضور در دوره های بازیگری امین تارخ سپری شد.

آرمان درویش در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

armandarvish.official

وبسایت

ویکی پدیا آرمان درویش

اینستاگرام آرمان درویش

اینستاگرام آرمان درویش که با عبارت آرمان درویش اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس armandarvish.official است که272 هزار فالور دارد و 89 صفحه را دنبال می کند. آرمان فوریه سال 2021 فعالیت در اینستاگرام را آغاز کرد و تاکنون 46 پست بارگذاری کرده است.

صفحه اینستاگرام آرمان درویش
صفحه اینستاگرام آرمان درویش

فیلم های آرمان درویش

چهارشنبه

چهارشنبه، فیلم سینمایی به کارگردانی سروش محمدزاده در سال 1394 است که آرمان درویش در نخستین تجربه بازیگری اش نقش طاهر را به عهده داشت و با شهاب حسینی، نسیم ادبی، هستی مهدوی و..هم بازی شد.بازی آرمان درویش در فیلم چهارشنبه مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در نظرسنجی مجله‌ی فیلم بعد از نوید محمدزاده برای بازی در «ابد و یک روز»، به‌عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بیش‌ترین رای را آورد.

آرمان درویش در فیلم چهارشنبه
آرمان درویش در فیلم چهارشنبه

خورشید نیمه شب

خورشید نیمه شب، دومین فیلم آرمان درویش در سینما به کارگردانی شبیر شیرازی و تهیه کنندگی شهاب حسینی در  سال ۱۳۹۴ است که رضا یزدانی، سنبل اعظمی، آزاده مهدی زاده، سید علی سجادی، سمانه اسماعیلی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

آرمان درویش در فیلم خورشید نیمه شب
آرمان درویش در خورشید نیمه شب

لابی

لابی عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی محمد پرویزی در سال 1395 است که آرمان درویش با بازی در این فیلم توانست سومین تجربه بازی در کنار ستاره ای چون شهاب حسینی را بدست آورد. ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاخانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی،  سام نوری، هستی مهدوی فرد و....در فیلم سینمایی لابی حضور دارند.

هستی مهدوی و آرمان درویش در فیلم لابی
آرمان درویش در فیلم لابی

 پشت دیوار سکوت

پشت دیوار سکوت، چهارمین فیلم سینمایی آرمان درویش در نقش علی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال 1395 است که با سحر جعفری جوزانی، مهدی احمدی،امین تارخ، رویا تیموریان، سیامک صفری، فریبا متخصص، حسین پاکدل، محمدرضا شریفی‌نیا، بهزاد فراهانی، شقایق فراهانی، سیما تیرانداز و...هم بازی شد.

آرمان درویش و سحر جعفری جوزانی در فیلم پشت دیوار سکوت
آرمان درویش در فیلم پشت دیوار سکوت

کمدی انسانی

کمدی انسانی، فیلم سینمایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی در سال ۱۳۹۵ است که آرمان درویش برای بازی در این فیلم برنده بهترین بازیگر مرد در جشنواره تامیل نروژ شد.هومن سیدی، بهاره کیان‌افشار، لیلا زارع، علی‌رضا شجاع‌نوری، هستی مهدوی‌فر، نیکی کریمی، فرخ نعمتی سایر بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

آرمان درویش در فیلم کمدی انسانی
آرمان درویش در فیلم کمدی انسانی

مقیمان ناکجا

 مقیمان ناکجا، فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی در سال 1396 است که چهارمین همکاری وی با آرمان درویش است و پریناز ایزدیار، ناهید مسلمی، احمد ساعتچیان، ناهید مسلمی، غزاله نظر، تنی آواکیان، مهدی حسینی نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

آرمان درویش در فیلم مقیمان ناکجا
آرمان درویش در فیلم مقیمان ناکجا

یلدا

یلدا عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا در سال ۱۳۹۷ است که صدف عسگری، فقیهه سلطانی، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، آرمان درویش، فرشته حسینی و...در آن به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند.

آرمان درویش در فیلم یلدا
آرمان درویش در فیلم یلدا

سودابه

سودابه فیلم سینمایی به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی در سال  ۱۳۹۷ است که آرمان درویش در نقش مهرداد با ساناز سعیدی، رضا مولایی، آناهیتا درگاهی، رؤیا تیموریان، رضا بابک، ستاره اسکندری هم بازی شد.

آرمان درویش و رویا تیموریان در فیلم سودابه
آرمان درویش در فیلم سودابه

پسرکشی

پسرکشی، فیلم سینمایی به کارگردانی محمدهادی کریمی و تهیه‌کنندگی صادق یاری در سال ۱۳۹۸ است. آرمان درویش و مادرش شهناز نصرتی در فیلم پسرکشی با هم هم بازی شدند و ژاله صامتی، بهاره کیان افشار، لیلا زارع، لیلا اوتادی، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسدالهی و...نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

آرمان درویش در فیلم پسرکشی
آرمان درویش در فیلم پسرکشی

موافقت اصولی

موافقت اصولی، عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی امیر پورکیان در سال ۱۳۹۸ است که بهاره افشاری، آرمان درویش، بیتا فرهی، بنیامین بهادری، علی استادی، ویدا جوان در این فیلم به عنوان بازیگر همکاری داشتند.

آرمان درویش در فیلم موافقت اصولی
آرمان درویش در فیلم موافقت اصولی

ملکه گدایان

ملکه گدایان، اولین تجربه بازی آرمان در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است.آرمان درویش در ملکه گدایان نقش البرز شمس شیمی دان ساکن آلمان را به عهده داشت و با هنرمندانی چون باران کوثری، پانته‌آ بهرام، محمدرضا غفاری، رویا نونهالی، فرزاد فرزین، عرفان ناصری و...هم بازی شد.

آرمان درویش درملکه گدایان
عکس آرمان درویش در ملکه گدایان

عقرب عاشق

عقرب عاشق، سریالی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1401 است. آرمان درویش در سریال عقرب عاشق، نقش بهداد را به عهده دارد و با محمدرضا فروتن، حسین پاکدل، سیاوش خیرابی، آتنه فقیه نصیری، شقایق فراهانی، متین ستوده و … هم بازی شد.

آرمان درویش و شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان
آرمان درویش در سریال عقرب عاشق

 لیست آثار

نام

سال

توضیحات

چهارشنبه

1394

در نقش طاهر

کارگردان: سروش محمدزاده

بازیگران: شهاب حسینی، هستی مهدوی

خورشید
نیمه شب

1394

کارگردان: شبیر شیرازی

بازیگران: شهاب حسینی، رضا یزدانی

لابی

1395

کارگردان:  محمد پرویزی

بازیگران: شهاب حسینی، مصطفی زمانی

پشت
دیوار سکوت

1395

در نقش علی

کارگردان: مسعود جعفری جوزانی

بازیگران:  سحر جعفری جوزانی، مهدی احمدی

کمدی
انسانی

1395

برنده بهترین بازیگر مرد در جشنواره تامیل نروژ

کارگردان: محمدهادی کریمی

بازیگران: هومن سیدی، بهاره کیان‌افشار

لایه‌های
دروغ

1396

در نقش فرهاد

کارگردان:  رامین سهراب

بازیگران: نادر فلاح، کامران تفتی

مقیمان
ناکجا

1396

کارگردان:  شهاب حسینی

بازیگران: پریناز ایزدیار، ناهید مسلمی

بازی‌های
مردانه

1396

کارگردان: امین تبار

یلدا

1397

کارگردان: مسعود بخشی 

بازیگران: بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی

سودابه

1397

در نقش مهرداد

کارگردان: محمدعلی سجادی 

بازیگران: آناهیتا درگاهی، رضا بابک

پسرکشی

1398

کارگردان:  محمدهادی کریمی

بازیگران:  ژاله صامتی، لیلا اوتادی

موافقت
اصولی

1398

کارگردان: امیر پورکیان

بازیگران: ویدا جوان، بیتا فرهی

ملکه
گدایان

1399

در نقش البرز شمس ( آرش درخشان ) (برادر آریا و پسر جلال و فهیمه و پسر ناتنی خورشید و خسرو و همسر افرا)

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: باران کوثری، پانته‌آ بهرام

قطع
فوری

1401

کارگردان: مریم بحرالعلومی
بازیگران: سامان صفاری، افسانه ‌کمالی

عقرب
عاشق

1401

در نقش بهداد

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: محمدرضا فروتن، متین ستوده


جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

بهترین بازیگر مرد

1397

در جشنواره تامیل نروژ بریا فیلم کمدی انسانی

آرمان درویش
عکس اینستاگرام آرمان درویش

 16 حقیقت جالب درباره آرمان درویش

  1. اینستاگرام آرمان درویش تیک آبی ندارد.
  2. آرمان درویش از کشف های بازیگری شهاب حسینی بوده است و به واسطه او وارد حرفه بازیگری شده است.
  3. آرمان درویش و شهاب حسینی در 4 فیلم سینمایی با هم همکار بودند.
  4. او برای بازی در فیلم  کمدی انسانی به کارگردانی محمدهادی کریمی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تامیل نروژ شد.
  5. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی نیز انجام می دهد.
  6. شباهت آرمان درویش و امیرحسین آرمان مورد توجه کاربران در فضای مجازی است.
  7. او در شهرستان محروم الشتر در همدان به دنیا آمد که حتی از گاز برخوردار نبود و به همین دلیل مجبور بود از صبح زود در صف نفت بایستند.
  8. در نوجوانی در یک مرغداری در خارج شهر مشغول کار شد و برای رفتن به مدرسه مجبور بود هر روز صبح زود با مینی بوس خود را به شهر برساند.
  9. برادر بزرگ‌تر آرمان سال های قبل از دنیا رفته است.
  10. آرمان درویش در خسته دلان بازی نکرده است.
  11. شهناز نصرتی مادر آرمان درویش بازیگر است.
  12. یاس سنجری، همسر آرمان درویش بود که به دلایل نامشخصی از هم جدا شدند.
  13. آرمان سابقه بازی در تئاتر و سریال تلویزیونی را ندارد.
  14. محمدهادی کریمی و حسین سهیلی‌زاده به عنوان کارگردان با دو مرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به این بازیگر داشتند.
  15. با بازی در نقش البرز در اولین سریال در شبکه نمایش خانگی به شهرت رسید.
  16. او تحصیلات دانشگاهی در رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی را در مقطع کارشناسی نیمه کاره رهاکرد.

مصاحبه آرمان درویش

مصاحبه آرمان درویش بیشتر به صورت گفت و گوی تصویری وجود دارد و این بازیگر تاکنون در برنامه همرفیق، دورهمی، خندوانه و برنامه هفت حضور نداشته است اما شما می توانید در ادامه  گفتگوی تصویری وی با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات به بهانه سریال نمایش خانگی ملکه گدایان را مشاهده کنید.

مصاحبه آرمان درویش با فریدون جیرانی


مصاحبه آرمان درویش با تی وی پلاس


مصاحبه آرمان درویش و باران کوثری در برنامه منو بشناس به مجری گری فرزاد فرزین به تاریخ فروردین 1400  انجام شد اما این مصاحبه به دستور ساترا پخش نشد. آرمان در واکنش به حذف قسمت اول برنامه منو بشناس که با حضور وی، باران کوثری و محمدرضا غفاری ضبط شده بود، گفت: اين اتفاق از قبل طراحی شده بود! اينکه ما دعوت شديم و‌ برنامه ضبط شد مخاطب هم آماده ديدن برنامه بود اما به طور ناگهان دستور عدم پخش داده شد و اعلام کردند فلان نهاد نظامی و بهمان نهاد امنيتی بوده که بعدا مشخص شد دستور کسی ديگه بوده است. پرواضح است اين کارها سياست های غيراخلاقی قبل انتخابات بوده و نميدانم تا چه زماني قرار است قشر هنرمند بازيچه اين دو قطبي های سياسی يک مشت‌باز سياست‌زده وقيح باشند. 

عکس آرمان درویش

آرمان درویش
عکس های آرمان درویش
آرمان درویش
عکس آرمان درویش بازیگر
آرمان درویش
عکس قدیمی آرمان درویش
آرمان درویش
عکس از آرمان درویش
آرمان درویش
تصاویری از آرمان درویش
آرمان درویش
آرمان درویش بازیگر
آرمان درویش
عکس مدلینگ آرمان درویش
آرمان درویش
عکس های آرمان درویش
آرمان درویش
تصاویری جدید از آرمان درویش
آرمان درویش و لیلا زارع در نشست خبری فیلم پسرکشی در جشنواره فیلم فجر
آرمان درویش و لیلا زارع در نشست خبری فیلم پسرکشی 

 

پرسش های متداول

آرمان درویش چند سالشه؟
آرمان درویش متولد  ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ است و 35 سال سن دارد.

آرمان درویش مجرد است یا متاهل؟

آرمان درویش مجرد است اما در سال 1398 با یاس سنجری نامزد بود.
اسم آرمان درویش در ملکه گدایان چی بود؟
البرز شمس، اسم آرمان درویش در ملکه گدایان بود.


سخن آخر

بیوگرافی آرمان درویش بازیگر که با نقش البرز شمس در سریال ملکه گدایان به شهرت رسید و این روزها  بازیگر نقش حامد در سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده است را بررسی کردیم. در مطالب جذاب و پربازدید دیگری بیوگرافی متین ستوده از شهرت تا ازدواج و بیماری را برای مخاطبان سایت رویداد فراهم کردیم که در صورت تمایل می توانید آنها را مطالعه کنید. اگر شما هم به بازی این بازیگر توانا علاقه دارید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش می دانید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 4.5 (از 2 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد