hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > مدل های مانتو برای افراد قدبلند و چگونگی انتخاب آنها

مدل های مانتو برای افراد قدبلند و چگونگی انتخاب آنها

انتخاب مانتو برای خانم های قدبلند ممکن است مشکل باشد. با مطالعه این مطلب می توانید از بایدها و نبایدهای انتخاب مانتو برای خانم هایی که قد بلندی دارند آگاه شده و از این پس خرید راحت تری داشته باشید.

اصولا خانم هایی که از قد بلندی برخوردار هستند به دنبال این هستند که مانتو مناسب برای افراد قد بلند، چه نوع مانتویی می باشد. قبل از اینکه بخواهیم هیچ مطلبی درباره ی مانتو مناسب افراد قد بلند بدهیم، ابتدا بهتر است بگوییم که همه چیز به شما و سلیقه تان بستگی دارد و مد امروز، مدی است که افراد تقریبا بدون در نظر گرفتن هیچ گونه محدودیتی، همان چیزی را می پوشند که دلشان می خواهد. اما اگر دوست دارید که براساس یک سری اصول درست و استاندارد لباس پوشیدن عمل کنید، بهتر است بدانید که فاکتورهای لازم برای مانتو مناسب افراد قد بلند، کدام فاکتورها هستند. 

 مهم ترین چیزی که افراد قد بلند باید به آن دقت کنند این است که لباسی را انتخاب کنند که بتواند قد آن ها استانداردتر و نرمال تر نشان دهد. از این رو، مانتو های کمی گشادتر، می تواند انتخاب بهتری برای افراد قد بلند باشند. ولی این را هم بایددر نظر داشته باشید که اگر قدتان بلند است و اندام پری دارید، مانتویی را انتخاب کنید که جثه ی شما را از حد معمولا چاق تر و بزرگ تر نشان نمی دهد. 

مانتوهای کوتاه هم می توانند انتخاب بسیار خوبی برای افراد قد بلند باشند. البته در این شرایط شلوارهای کمی گشادتر در کنار این مانتوها می تواند خطای دید خوبی را در استایل شما ایجاد نماید. 

اگر قد بلندی دارید و اندام تان لاغر است، بهتر است از پوشیدن مانتوهای تنگ و بلند خودداری کنید. این مانتوها با این مدل ها شما را لاغرتر و بلندتر از حد معمول تان نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: 

مانتوهایی که باعث کوتاه قد دیده شدنمان میشوند

ست کفش با مانتو بلند

۲۵ مدل شیک مانتو

روش صحیح انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه (+عکس)


مانتوهای کتی کوتاه هم انتخاب خوبی برای افراد قد بلند هستند اما به شرط اینکه با برشی آزادتر از حد باید انتخاب شوند و پوشیده شوند. در کنار این موارد، مانتوهای عبایی نیز می توانند نمونه بسیار خوبی برای افراد قد بلند باشند. البته یادتان باشد که مانتو مناسب افراد قد بلند، تا حد خیلی زیادی به این بستگی دارد که با چه ایتم هایی ست شوند. ایتم ها می توانند در کنار یک مانتوی خیلی ساده، استایل شما را اعتدال بخشند و شما را از بلندتر نشان دادن از حد معمول نجات دهند. 

  

یکی از مهم ترین آیتم ها در کنار انواع مانتو مناسب برای افراد قد بلند، کفش ها هستند که تاثیر خیلی زیادی می توانند بر روی استایل شما داشته باشند. باز هم تاکید می کنیم که در هر کجای دنیا، فشن و مد به شما آن چیزی را خواهد داد که دل تان می خواهد!



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد