hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین دیزاین شکیل و ساده منازل

جدیدترین دیزاین شکیل و ساده منازل

بد نیست که برای طراحی دکوراسیون خانه، نحوه چیدمان مبل راحتی و استیل، نیم نگاهی به قوانین چیدمان منزل هم داشته باشید. بیش از 50 دیزاین شکیل و ساده منازل فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت مد سایت دلگرم آماده کردیم.

بسیاری از طراحان بر این باورند که تطابق مبلمان‌ها با یکدیگر اصلاً ضرورت ندارد اما نباید هم چندان بی‌خیال آن شد. در این مطلب مدل دیزاین شکیل و ساده منازل در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید.

جدیدترین دیزاین شکیل و ساده منازل

مرحله اول پیدا کردن سبک مورد علاقه خودتان است، چیدمان منزل خود را، آنگونه ایی که دوست دارید با یک مداد ساده بر روی کاغذ بکشید و شما باید چرایی تغییر چیدمان منزلتان را بیابید و طرحی مناسب برای جایگزینی آن داشته باشید. اگر برای کشیدن خانه رویایتان دچار مشکل شده اید می توانید با یک گشت گذار ساده در اینترنت از طرح های پیشنهادی ایده بگیرید و یا از یک طراح کمک بخواهید. سعی کنید افرادی را استخدام کنید که حرف شما را بهتر می فهمند و برای صحبت کردن با آنها راحت ترید.
یکی از مهم ترین مسائلی که در تغییر چیدمان منزل خود باید در نظر داشته باشید جهت و البته میزان تابش نور خورشید به داخل خانه است. در این رابطه باید سعی کنید که در وهله اول با تغییر چیدمان منزل و جا به جایی وسایل مانع تابش نور به داخل خانه نشوید. به همین دلیل هم همیشه باید سعی کنید که کناره های پنجره را خالی نگه داشته و از قرارگیری وسایلی با ارتفاع زیاد اجتناب کنید.

گالری از دیزاین شکیل و ساده منازل 1401

یکی از اولین راه های تغییر چیدمان منزل، ایجاد تغییراتی در چیدمان مبلمان است. به طور کلی شما باید با در نظر گرفتن معیارهای متفاوتی از جمله ابعاد دکوراسیون نشیمن، سبک و ابعاد مبلمان خود، ابعاد و اندازه فرش، محل قرارگیری دیوار و پنجره و... بتوانید تغییراتی را در چیدمان مبلمان خود ایجاد کنید.


 بیشتر بخوانید: 

دکوراسیون خانه به رنگ مد سال

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون واحدهای کوچک

آموز‌ش طراحی چیدمان آشپزخانه در یک دقیقه + فیلم

جدیدترین عکس چیدمان منزل 1401


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد