hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > وزیر کشور: نیازهای مردم سیل زده استان کرمان در حال تامین است

وزیر کشور: نیازهای مردم سیل زده استان کرمان در حال تامین است

احمد وحیدی وزیر کشور از تامین و رفع فوری نیازهای سیل زدگان استان کرمان خبر داد و گفت: عمده نیازهای مردم در روستاهای فاقد دسترسی را نیازهای معیشتی تشکیل می‌دهد که قرار شد تا فردا حجم بیشتری از کمک‌ها به دست مردم برسد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور چهارشنبه شب در یک ارتباط زنده تلویزیونی با اعلام این خبر افزود: امروز از طریق زمین و هوا از بخشی از مناطق آسیب دیده استان کرمان و از روستاهای رودبار و زهکلوت و سایر روستاها بازدید و پس از آن با شنیدن مشکلات مردم در جلسه‌ای با دست اندرکاران در منطقه نیازمندی‌ها و مشکلات مردم را مرور کردیم.

وحیدی گفت: عمده نیازهای مردم در روستاهای فاقد دسترسی را نیازهای معیشتی تشکیل می‌دهد که قرار شد تا فردا حجم بیشتری از کمک‌ها به دست مردم برسد و رفع مشکلات کشاورزی و تخریب چاه‌های آب کشاورزی و احیاء آن‌ها دیگر نیاز مطرح شده مردم بود که باید فوری رسیدگی شود.

وزیر کشور تصریح کرد: ترمیم و احیای سیل بندها و پل‌های ارتباطی در مسیر برخی روستاها جزء نیازمندی دیگر مردم است که با هماهنگی‌های لازم قرار شد وزارت راه و شهرسازی به ترمیم این مشکل بپردازد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور به همراه جمعی از مسئولان عصر امروز با بالگرد راهی مناطق جنوب کرمان شد و از نقاط آسیب دیده به صورت هوایی بازدید کرد.

در بازدید هوایی از مناطق سیلزده جنوب کرمان، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان وحیدی را همراهی می کردند.

وزیر کشور ظهر امروز به منظور بررسی شرایط امدادرسانی به مناطق سیل زده در جنوب کرمان از طریق فرودگاه جیرفت وارد این استان شد.

وحیدی هدف سفر از پیش اعلام نشده خود را بازدید از مناطق سیل زده، حضور در بین مردم و بررسی آخرین برآوردها و نیازها اعلام کرد.

وزیر کشور با حضور در مناطق سیل‌زده کرمان گفت: مسئولان از ابتدای شروع بحران کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و تا حل مشکلات سیل‌زدگان، برای ارزیابی خسارات و جبران آنها کنارشان خواهند ماند.

استاندار کرمان امروز با اعلام شرایط بحرانی سیل خواستار کمک و ارسال تجهیزات بویژه از نهادهای نظامی به جنوب کرمان شده بود.

براساس اعلام استاندار راه ۳۳۰ روستای استان مسدود است؛ اسکان اضطراری ۲۵ هزار نفر نیز باید انجام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد