hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عزیزی‌خادم همیار «محیط‌بان» شد/عکس

عزیزی‌خادم همیار «محیط‌بان» شد/عکس

زیست بوم نوشت: فدراسیون فوتبال به واسطه فعالیت‌های محیط‌زیستی از جمله درج نشان یوزپلنگ ایرانی روی لباس تیم‌ملی فوتبال، از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست به عنوان «فدراسیون دوستدار محیط‌زیست» معرفی و کارت همیار محیط‌بان به دکتر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم اعطا شد.

 فدراسیون فوتبال به واسطه فعالیت‌های محیط‌زیستی از جمله درج نشان یوزپلنگ ایرانی روی لباس تیم‌ملی فوتبال، از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست به عنوان «فدراسیون دوستدار محیط‌زیست» معرفی و کارت همیار محیط‌بان به دکتر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم اعطا شد.

در مراسم گرامیداشت «روز ملی هوای پاک» که ظهر امروز به میزبانی سازمان حفاظت محیط‌زیست و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به فعالیت‌های دپارتمان مسئولیت اجتماعی بیان داشت: حمایت و حفاظت از محیط زیست یک وظیفه ملی است و خانواده فوتبال با افتخار در این راستا ایفای نقش خواهد کرد.

وی افزود: فیفا در برنامه‌های مسئولیت اجتماعی و توسعه‌ خود همواره بر اهمیت محیط‌زیست پافشاری می‌کند و ما هم در آموزه‌های ایرانی و اسلامی بارها به رعایت اخلاق زیستی توصیه شده‌ایم.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نشست‌های تخصصی میان فوتبال و محیط‌زیست در ماه‌های گذشته گفت: تفاهم‌نامه‌ای در حال انعقاد میان فدراسیون فوتبال و سازمان حفاظت محیط‌زیست است که ان‌شالله بتوانیم از طرفیت فوتبال برای بسط آگاهی و توجه نسبت به محیط‌زیست بهره بگیریم.
گفتنی است در این مراسم علی سلاجقه ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز در پیامی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از ملی‌پوشان جنگنده تیم ملی کشورم که موضوع حفاظت از یوزپلنگ ایرانی را در دستور کار خود قراردادند و عاشقانه آن را بر روی پیراهن‌های خود به عنوان یکی از نمادهای سرزمین مادری درج کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم شما جوانان برومند ایران زمین که چشم و امید همه ملت به شاهکارآفرینی شما در میادین ملی و بین المللی است با حک تصویر یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن‌هایتان در تمامی میادین بین‌المللی، همچنان بدرخشید و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز فوتبال آسیا و جهان به اهتزار در بیاورید.
عزیزی‌خادم همیار «محیط‌بان» شد/عکس

۲۵۷ ۲۵۶

منبع: khabaronline-1594358

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد