hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > لیگ برتر والیبال: سپاهان دیدار حساس هفته را در ارومیه برد

لیگ برتر والیبال: سپاهان دیدار حساس هفته را در ارومیه برد

حساس‌ترین دیدار هفته را زردپوشان سپاهان از تیم مدعی شهرداری ارومیه برد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دو تیم سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه در سالن دورنالاریوواسی ارومیه حساس ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال را برگزار کردند.

در این دیدار حساس زردپوشان سپاهان در سه ست و با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند.

در این مسابقه که سیستم ویدئو چک نیز مورد استفاده قرار گرفت و شهرداری ارومیه، صابر کاظمی ستاره خود را ساعتی قبل از مسابقه بدلیل مصدومیت از دست داده بود، نماینده اصفهان با ارائه یک بازی بی نقص و با استفاده از مهره‌های قدرتمند خود اجازه هنرنمایی به شهرداری میزبان که از هوادارانش نیز بهره می‌برد نداد پیروز و به صدرنشینی‌اش تداوم بخشید.

اعتراضات چند باره بازیکنان دو تیم به تصمیمات داور بخصوص در ست‌های دوم و سوم جنجال برانگیز شد بطوریکه در ست سوم در امتیاز ۱۴ بر ۱۴ بازی برای دقایقی با وقفه مواجه و در نهایت نیز یک کارت زرد به سپاهانی‌ها داده شد.

ترکیب اولیه شهرداری ارومیه: احد رضایی، سعید مصطفی وند، قاسم کارخانه، عادل غلامی، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی و عبدالرضا علیزاده
ترکیب اولیه سپاهان اصفهان: مجتبی تکاور، مهدی بیاتی، کیاش حیدری، فرزاد ملابهرامی، ، مجتبی میرزاجانپور، علیرضا مباشری و مهدی مرندی

سپاهان دیدار رفت را هم از شهرداری ارومیه سه بر صفر برده بود و اکنون در یک قدمی صعود به عنوان تیم نخست مرحله گروهی قرار گرفته است.

شهرداری ارومیه هفته بیستم در دربی ارومیه با آذرباتری مسابقه خواهدداد.

48

منبع: khabaronline-1594336

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد