hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شیری: باید وریا و رامین را کنار بزنم

شیری: باید وریا و رامین را کنار بزنم

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر گابریل کالدرون در حال برگزاری است و سرخ‌ها زیر نظر سرمربی آرژانتینی خود را آماده چالشی دیگر در لیگ برتر نوزدهم می‌کنند. تیمی که قهرمانی 3 دوره اخیر را از آن خود کرد و حالا هواداران پرسپولیس به تکرار موفقیت‌ها در غیاب برانکو تردید دارند.
در این میان دیروز لیست تیم ملی هم اعلام شد و نام 3 سرخپوش در آن وجود دارد. مهدی شیری که یکی از این بازیکنان است، برای اولین بار طعم حضور در اردوی تیم ملی را خواهد چشید.
مهدی شیری که نیم فصل دوم لیگ هجدهم به پرسپولیس آمد و در تمامی بازی‌ها به عنوان بازیکن اصلی در زمین حضور داشت، درخصوص تمرینات این تیم با کالدرون به خبرنگار «ایران» گفت: «همه بچه‌ها با روحیه بالا تمرین می‌کنند و با آمدن کالدرون جایگاه هیچ بازیکنی در پرسپولیس ثابت نیست. همه برای رسیدن به جایگاه اصلی می‌جنگیم. کالدرون رزومه خوبی دارد و نیاز به تعریف نیست. او به دلیل سال‌ها فعالیت در آسیا اشراف خوبی به سبک فوتبال تیم‌های این قاره بخصوص کشورهای حوزه خلیج فارس دارد. امیدوارم با کالدرون هم موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم.» مدافع 28 ساله پرسپولیس به خصوصیات کالدرون هم اشاره کرد: «او در تمرینات بسیار جدی است. کالدرون فوتبال هجومی را دوست دارد و سبک تمریناتش هم براساس فوتبال رو به جلو است و قطعاً این نوع فوتبال را هر هواداری می‌پسندد. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و این شخصیت به تکرار قهرمانی در لیگ نوزدهم کمک می‌کند. این قهرمانی‌ها طرز فکرمان را تغییر داده و نگرانی‌ای بابت تکرارآن وجود ندارد.»
شیری درخصوص تفاوت‌ها و شباهت‌های برانکو و کالدرون این گونه صحبت کرد: «قطعاً هر مربی‌ای خصوصیات خاص خودش را دارد اما کالدرون و برانکو شباهت‌های زیادی به هم دارند. یکی از اصلی‌ترین شباهت‌های این دو مربی، جاه‌طلب‌ بودنشان است. کالدرون مثل برانکو متعصب است. البته زمان زیادی از حضور او در ایران نمی‌گذرد و او برای آشنایی با بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارد.» او درخصوص نگرانی هواداران پس از جدایی برانکو گفت: «هواداران روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و حق دارند که نگران تیم باشند. این تیم 3 سال متوالی قهرمان شده و طعم فینال آسیا را چشیده. هواداران می‌خواهند که پرسپولیس همیشه در اوج باشد. من به عنوان بازیکن قول می‌دهم که نگرانی هواداران را برطرف کنیم. هواداران همانند برانکو به کالدرون هم اطمینان کنند.»
مهدی شیری که حالا بازیکنی ملی‌پوش محسوب می‌شود، گفت: «این اولین بار است که به تیم ملی دعوت می‌شوم و امیدوارم بتوانم از نام پرسپولیس در تیم ملی دفاع کنم و نماینده خوبی از این تیم در تیم ملی کشورم باشم. باید برای رسیدن به لیست نهایی روند خوبم را ادامه دهم و عملکردم را روز به روز بهتر کنم. نمی‌خواهم دعوتم به تیم ملی صرفاً محدود به یک دوره و اردو باشد.»
دفاع راست پرسپولیس خوب می‌داند که برای رسیدن به ترکیب تیم ملی رقبای سختی همانند وریا غفوری و رامین رضاییان دارد: «برای حضور در ترکیب اصلی چاره‌ای ندارم جز اینکه وریا و رامین را کنار بزنم. این اولین اردوی من است و در ابتدای راه هستم. باید با تلاش بیشتر از این مسیر سخت به سلامت عبور کنم. ویلموتس مربی بسیار خوبی است و چند بازی اخیر تیم ملی این موضوع را تأیید می‌کند. ویلموتس هم به فوتبال هجومی اعتقاد دارد. کار کردن با چنین مربیان بزرگی خوب و لذتبخش است. پوشیدن پیراهن تیم ملی، آرزوی هر بازیکنی است. از طرفی هر مربی‌ای سلایق خود را دارد و من در دوران کی‌روش نتوانستم به تیم ملی برسم اما همیشه به سلیقه‌اش احترام گذاشتم.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد