hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > لپ تاپ جدید اینفینیکس با پردازنده نسل دهم اینتل

لپ تاپ جدید اینفینیکس با پردازنده نسل دهم اینتل

شرکت اینفینیکس سری لپ‌تاپ‌های INBook خود را با لپ تاپ جدید INBook X2 به روزرسانی کرد.

به گزارش فرارو، INBook X2 یک لپ تاپ نازک و سبک ۱۴ اینچی با بدنه آلومینیومی است که  توسط پردازنده‌های نسل دهم اینتل کار می‌کند. وزن این لپ تاپ ۱.۲۴ کیلوگرم است و ضخیم‌ترین قسمت این لپ تاپ ۱۴.۸ میلی متر می‌باشد. این صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS LCD دارای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۹ و روشنایی ۳۰۰ نیت می‌باشد.





لپ تاپ جدید  اینفینیکس عرضه شد// در حال ویرایش

اینفینیکس همچنین برای وضوح بیشتر هنگام تماس‌های تصویری، ماژول‌های فلش دوگانه‌ای در دو طرف وب کم تعبیه کرده است. این لپ تاپ با پردازنده‌های Intel Core i3-1005G1، Core i5-1035G1، Core i7-1065G7 قابل پیکربندی می‌باشد. همچنین با دو رم ۸ و ۱۶ گیگابایت و هارد SSD با حافظه 256 یا 512 گیگابایت M.2 NVMe PCIe 3.0 ارائه می‌شود. مدل‌های Core i3 و i5 دارای گرافیک Intel UHD و مدل i7 دارای گرافیک Iris Plus G7 می‌باشد. این لپ تاپ دارای دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A، یک رابط HDMI، یک اسلات کارت SD و یک جک ترکیبی هدفون/میکرون می‌باشد.

این لپ تاپ همچنین دارای یک باتری ۵۰ وات ساعتی است که از طریق آداپتور برق ۴۵ واتی USB-C که از PD پشتیبانی می‌کند، شارژ می‌شود. این شرکت ادعا می‌کند که با یک بار شارژ می‌توانید تا ۹ ساعت استفاده ترکیبی و یازده ساعت وبگردی داشته باشید. سیستم عامل این لپ تاپ Windows 11 Home می‌باشد و یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور آن تعبیه شده است.

لپ تاپ جدید  اینفینیکس عرضه شد// در حال ویرایش
Infinix INBook X2 در رنگ‌های متنوعی از جمله خاکستری، آبی، سبز و قرمز عرضه می‌شود. قیمت مدل i3 از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود، i5 با قیمت ۵۴۹ دلار و مدل برتر i7 با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش می‌رسد. اندونزی، تایلند و مصر جزو اولین کشور‌هایی هستند که سری X2 را از ۲۲ ژانویه دریافت خواهند کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد