hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > چگونه آیدی اینستاگرام را تغییر دهیم؟

چگونه آیدی اینستاگرام را تغییر دهیم؟

هر حساب کاربری که در اینستاگرام وجود دارند، دارای یک شناسه یا آیدی هستند که شما می توانید آیدی اینستاگرام را خیلی ساده ایجاد، تغییر و اشتراک گذاری نمائید.

آیدی اینستاگرام کجاست؟

یکی از قابلیت های اینستاگرام این است که وقتی یک کاربر در این برنامه حساب کاربری خود را می سازد، نام کاربری مخصوص خود را باید بسازد و بدون آیدی به هیچ وجه قادر به ایجاد حساب کاربری نخواهید شد. از این رو اگر حساب کاربری دیگری تصمیم به فالو کردن شما دارد، یا بصورت پیشنهادی می تواند حساب شما را پیدا کند یا آنکه آیدی شما را جستجو کند تا شما را پیدا کند. از این رو، با استفاده از این قابلیت، کاربران اینستاگرام می توانند با یکدیگر ارتباط بگیرند و اصطلاحا یکدیگر را فالو نمایند.

آیدی اینستاگرام

آیدی اینستاگرام

چگونگی تغییر آیدی اینستاگرام

در حین ساخت حساب کاربری اینستاگرام شاید بنابر دلایلی، یک آیدی متفرقه وارد کنید و اینک تصمیم دارید تا آیدی اینستاگرام را بصورت کامل تغییر دهید. با این وجود هم اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توان آیدی اینستاگرام را تغییر داد؟ آیا اصلا می توان آیدی اینستاگرام را تغییر داد یا باید دیلیت اکانت اینستاگرام کنیم؟ شما هیچ نیازی به حذف حساب ندارید و می توانید تنها در چند مرحله این فرایند را انجام دهید که در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با نحوه تغییر آیدی اینستاگرام آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

در قدم اول از منو کاربری گوشی وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس از میان گزینه های زیرین در برنامه اینستاگرام، گزینه Profile را انتخاب کنید. در این بخش باید گزینه Edit Profile را انتخاب نمایید.

آیدی اینستاگرام

قدم دوم؛ در این بخش همان گونه که در تصویر ذیل مشخص شده است، گزینه Username را که نشان دهنده آیدی فعلی اینستاگرام شما است را باید انتخاب کنید.

تغییر آیدی اینستاگرام

قدم سوم؛ در این بخش شما می توانید بصورت دستی آیدی اینستاگرام را تغییر دهید. اما به یک نکته مهم توجه داشته باشید که در هر بار وارد کردن آیدی جدید باید 1 الی 2 ثانیه صبر کنید تا ربات اینستاگرام آیدی جدیدی که وارد کرده اید را با آیدی های دیگر بررسی کند و در صورت عدم استفاده از آیدی توسط کاربران دیگر، به شما اجازه استفاده از آیدی را خواهد داد. در غیر اینصورت اگر آیدی از قبل توسط کاربران دیگر استفاده شده باشد، باید آیدی یا آیدی های جدیدتری را وارد و امتحان کنید تا آیدی خود را تغییر دهید.

تغییر آیدی اینستاگرام

توجه مهم: بعد از پیدا کردن آیدی اینستاگرامی که از قبل توسط کاربران دیگر استفاده نشده است، شما باید برای ذخیره آن، تیک آبی رنگ بالا سمت راست را بفشارید تا تغییرات جدید اعمال شود. در غیر اینصورت با زدن دکمه X بصورت ناگهانی، تغییرات اعمال نخواهد شد و باید مجددا آیدی را بصورت دستی وارد کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد