hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تعبیر خواب ورم کردن بدن چیست؟

تعبیر خواب ورم کردن بدن چیست؟

دیدن خواب به شما کمک می کند تا بتوانید نشانه هایی را از آینده دریافت کرده و سعی کنید زندگی بهتری داشته باشید. در ادامه تعبیر خواب ورم کردن بدن را برای شما بررسی می کنیم.

تعبیر کردن خواب به سادگی امکان پذیر نمی باشد زیرا شرایط روحی خواب بیننده و افکار قبل از خواب نیز تاثیرات بسیار زیادی بر خوابی که می بینید دارند. در ادامه تعبیر خواب ورم کردن را برایتان بررسی می کنیم و حالات مختلف و معناهای مختلفی که این خواب دارد را بررسی خواهم کرد.




تعبیر خواب ورم دست و پا

ورم کردن بدن و هر نقطه از آن دارای تعابیر بسیار مختلفی می باشد و هر معبری تعابیر مختلفی برای این خواب بیان کرده است. همانطور که می دانید خواب دیدن یکی از موهبت هایی می باشد که به اشرف مخلوقات داده شده است و او می تواند با استفاده از نشانه هایی که در خواب هایش وجود دارد و تعبیر خواب خود زندگی اش را تغییر داده و آن را بهبود بخشد.

تعبیر امام صادق (ع)

امام صادق (ع) یکی از امام هایی می باشد که تعابیر بسیار زیادی برای خواب های مختلف بیان کرده است و می توان گفت از افرادی هستند که توانایی این کار را داشته اند. برای ورم کردن بدن نیز تعابیری را بیان کرده اند که عبارتند از :

  • زیاد شدن مال و اموال
  • گرفتن زنی که منفعت بسیار زیادی با خود به همراه دارد.
  • آوردن فرزند پسر
  • روا شدن حاجت
  • ایمن شدن نسبت به سختی ها و غم ها

محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین یکی از معبران اسلامی می باشد و معمولا خواب هایی که تعبیر کرده است به واقعیت نزدیک تر هستند. وی اعتقاد دارد که هر چیزی که در رویا بتوان آن را به نام ورم و آماس نامید مال و اموال می باشد. در واقع اگر فردی در رویای خود ببیند که بدنش ورم کرده است به همان اندازه مال و اموال بدست می آورد ولی اگر این اتفاق دلیلی داشته باشد معنای آن فرق می کند. در واقع ابن سیرین اعتقاد دارد که اگر بدن شما با خوردن زهر ورم کرده باشد بدین معنا است که مال و اموال حرام بدست می آورید.

ورم کردن پهلوی چپ از دیدگاه این معبر نشان دهنده حامله شدن می باشد و به زودی فردی در خانواده تان حامله خواهد شد. تعبیر آخری که این معبر در نظر دارد این است که فردی به گردن شما ضربه زده است و این ضربه منجر به ایجاد تورم شده است. این خواب از دیدگاه ابن سیرین چنین معنا می شود که به زودی از همین فرد به شما سود بسیار زیادی می رسد و شما می توانید زندگی خود را با این سود عوض کرده و بهتر از قبل زندگی کنید.



ابراهیم کرمانی

اگر فردی در رویای خود ببیند که ورم بدنش منجر به درد و رنجش شده است بدین معنا است که مال و اموال حلال بدست می آورد. در واقع دیدن این خواب از دیدگاه ابراهیم کرمانی بیان کننده چیزهای خوب می باشد ولی اگر در رویای خود هیچ رنجی مشاهده نکردید معنای این خواب کاملا برعکس می شود و نشان می دهد مالی که بدست آورده اسد از راه حرام بوده است.

آنلی بیتون

اگر در رویای خود ورم کردن بدن را مشاهده کردید از دیدگاه آنلی بیتون یعنی سلامت شما در خطر می باشد و باید بیشتر از قبل به سلامتی خود اهمیت بدهید در غیر این صورت مشکلات بسیار زیادی برایتان ایجاد می شود و زندگی شما مختل خواهد شد. تعبیر دیگری که این معبر دارد این است که شما در رویای خود ببینید که فرد دیگری بدنش ورم کرده است. این خواب از دیدگاه آنلی بیتون نشان دهنده خبر های بسیار خوبی می باشد که به زودی به شما می رسد.


بیشتر بخوانید: 

آشنایی با تعبیر خواب کوفته

تعبیر خواب مقنعه

آشنایی با تعبیر خواب کلم

خندیدن در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب قند

سرزمین رویا ها

یکی از کتاب هایی که شما می توانید برای معنای خواب های خود به آن مراجعه کنید کتاب تعبیر خواب با نام سرزمین رویاها می باشد. در واقع این کتاب نشان می دهد که خواب ها دارای جزئیات مختلفی می باشد و برای هر کدام از آن ها معناهای مختلفی وجود دارد. معناهایی که برای ورم کردن بدن در این کتاب بیان شده است را یک به یک برایتان مورد بررسی قرار می دهیم و آن ها را به زبانی ساده تر بیان می کنیم.

  • اگر فردی در رویای خود ببیند که از یک ورم بدنش رنج می برد بدین معنا می باشد که خبرهای بدی به او می رسد و باید خود را برای این خبرها آماده کند.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که بدن یکی از نزدیکانش ورم کرده، به این تعبیر است که عزت و احترامش نزد دیگران افزایش می یابد.
  • اگر در رویای شما یک سری از افراد از این درد رنج می برند بدین معنا می باشد که یکی از دشمنان شما به نابودی خواهد رفت.

خالد محد العنبری

این معبر بیان کرده است که تعبیر خواب ورم کردن بدن به چیزی که زیاد است دلالت می کند و معنای جزئی برای این خواب بیان نکرده است.


جابر مغربی

جابر مغربی بر اساس محل ورم در بدن تعابیری برای این خواب در نظر دارد که عبارتند از :

  • ورم کردن محل زخم ها در بدن نشان دهنده این است که به زودی مال و اموال بسیار زیادی بدست می آورید و می توانید زندگی بسیار خوبی را برای خود بسازید در صورتی که این خوبی یک بدی هم دارد و شما نسبت به نزدیکان و دوستان خود دور تر خواهید شد.
  • ورم کردن چشم ها نشان دهنده این است که شما با یک فردی مخالف به صحبت کردن می پردازید و سعی می کنید که عقاید او را تغییر دید.

حضرت دانیال

دانیال نبی (ع) نیز یکی از افرادی بودند که با علم تعبیر خواب آشنایی داشتند و خواب های بسیار زیادی را برای مردمان زمان خودشان تعبیر کرده اند. بر اساس نوشته هایی که باقی مانده است یک سری از تعابیر هستند که از ایشان به جای مانده اند. تعبیر خواب ورم کردن از دیدگاه ایشان دو معنا دارد. معنای اول بدست آوردن مال و اموال بسیار زیاد می باشد و معنای دوم بیان می کند که شما می توانید با حرف ها و گفتاری که دارید پول بسیاری بدست بیاورید.


دیدن خواب و تعبیر کردن آن ها با توجه به پذیرفتن شرایط روحی فرد خواب بیننده امکان دارد در غیر این صورت شما نمی توانید خوابی را درست معنا کرده و مفاهیم آن را درک کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد