hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > بهره مندی بهینه از منابع، راه برون رفت از چالش هاست

بهره مندی بهینه از منابع، راه برون رفت از چالش هاست

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان بر بهره مندی بهینه از منابع به منظور برون رفت از چالش ها و دسترسی پایدار مردم به خدمات تاکید کرد.

مجتبی قبادیان در نشست اعضای کمیته بهره وری آبفای استان اصفهان گفت: با نوآوری، خلاقیت و ارائه ایده های جدید می توان بهره وری از منابع را افزایش داد و بر کاستی های موجود غلبه کرد.
وی با بیان این که آبفای استان در سال های اخیر استفاده حداکثری از منابع را سرلوحه کار خود قرار داده و به رغم محدودیت منابع آبی و مالی، همچنان خدمات خود را به صورت مستمر ربه مردم عرضه می کند افزود: به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، سال گذشته در ارزیابی مستندات بهره وری که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، در میان 64 دستگاه اجرایی موفق به کسب سطح عالی شد.
معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان با بیان این که با بهره مندی از نیروی کار متخصص، متعهد و فعال می توان بر محدودیت ها غلبه نمود تصریح کرد: تامین و توسعه مستمر خدمات آب و فاضلاب که جزو نیازهای ضروری همه قشرهای جامعه است تنها با تکیه بر توان و دانش نیروی انسانی متبحر و کارآمد میسر می شود.
قبادیان بر اهمیت بهروه وری و اثر بخشی فعالیت های نیروی کار تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش شغلی مستمر، ایجاد زمینه های مناسب برای بروز خلاقیت های مدیران وکارکنان، وجدان کاری و انضباط اجتماعی در انجام وظایف محوله و فراهم کردن شرایط پیشرفت شغلی، موجب بهره وری نیروی کار می شود.
وی افزود: با توجه به ابلاغ شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استانداری و سازمان برنامه و بودجه جهت تشکیل کمیته بهره وری در شرکت های خدمات رسان، این کمیته از سال 1394 با مشارکت 15 نفر از معاونت ها و مدیریت های مختلف شرکت تشکیل شد و تاکنون سعی کرده با بهره گیری از روش های نوین، سطح بهره وری در شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مردم را افزایش دهد.
قبادیان فعالیت این کمیته را مطابق با ماده پنجم قانون برنامه چهارم توسعه و با توجه به الزامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در زمینه لزوم پی گیری فعالیت های ارتقای بهره وری دانست: در چند سال اخیر کمیته بهره وری آبفای استان اصفهان با تجزیه و تحلیل روند فعالیت بخش های مختلف و ارزیابی شاخص های بهره وری در خصوص پیشبرد اهداف شرکت، راهکارهای خوبی را پیشنهاد کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد