hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دستور ضرغامی برای تسریع حل مسائل گردشگری و صنایع‌دستی نایین

دستور ضرغامی برای تسریع حل مسائل گردشگری و صنایع‌دستی نایین

وزیر میراث فرهنگی در دیدار با نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی دستورات لازم را برای حل مسائل گردشگری این منطقه صادر کرد.

به گزارش ایرنا از اداره‌ کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر دوشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ با الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درباره موضوعات ماموریتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک و ظرفیت‌های غنی و بکر حوزه گردشگری این شهرستان‌ها گفت‌وگو شد.

همچنین موضوعات بازار تاریخی دوره ایلخانیان، مسجد نایین متعلق به قرن (چهارم هجری قمری)، خانه تاریخی پیرنیا و فاطمی، کاروانسراهای بلاباد، بستانک و آسیاب آبی ریگاره محمدیه‌، نارین قلعه، قلعه عاشورگاه محمدیه، قلعه یابرزو نیستانک، قلعه رستم بافران، قلعه شهداد، مزرعه امام، حمام‌های قدیمی نوآباد و بافت شهری و قدیمی نائین و محمدیه نیز در این دیدار مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

 در این دیدار درباره قالی‌بافی، عبابافی و سفالگری و بسیاری از جاذبه‌های دیگر استان به‌منظور توسعه گردشگری و رونق بازار صنایع‌دستی بحث و تبادل نظر شد.

مهندس ضرغامی بعد از شنیدن نظرات نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی و همراهانش، دستورات لازم برای بهبود و تسریع امور مربوط به سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را صادر کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد