hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معرفی هیات انتخاب ۵ بخش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

معرفی هیات انتخاب ۵ بخش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات‌انتخاب بخش‌های مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایش‌های آئینی و سنتی، تئاتر فراگیر و اجرای کودکان و نوجوان زیر ۱۸ سال را معرفی کرد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آناهیتا غنی‌زاده، زهره بهروزی‌نیا، الکا هدایت، ناصر آویژه، بهمن صادق‌حسنی، هادی حسنعلی و مزدک مهیمنی آثار بخش‌های مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایش‌های آئینی و سنتی، تئاتر فراگیر و اجرای کودکان و نوجوان زیر ۱۸سال جشنواره بیست‌وهفتم را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد. 

این هیات‌انتخاب، ۲۵ اثر در بخش مسابقه خردسال، ۴۹ اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی، ۳۶ اثر نمایشی آئینی و سنتی (خیمه‌شب‌بازی، نقالی و پرده‌خوانی)، ۱۰ اثر بخش تئاتر فراگیر و ۳۶ اثر بخش اجرای کودکان و نوجوانان (زیر ۱۸ سال) را ارزیابی و از میان آن‌ها آثار بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را انتخاب می‌کنند.

هیات انتخاب بخش‌های مذکور، جملگی از هنرمندان باسابقه عرصه هنرهای نمایشی، به ویژه نمایش کودک و نوجوان هستند.

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفند ماه سال جاری، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد