hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: چهار ماه زمان کوتاهی برای ارزیابی عملکرد وزیر کار است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: چهار ماه زمان کوتاهی برای ارزیابی عملکرد وزیر کار است

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت زمان کوتاه چهار ماه نمی‌توان درباره عملکرد عبدالملکی در وزارت کار قضاوت کرد. هنوز فرصت کافی وجود دارد و به نظر من نمایندگان باید به وی فرصت دهند.

«اصغر سلیمی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در ارزیابی خود از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خیلی زود است که بخواهیم در مدت زمان کوتاه کارنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قضاوت کنیم. در این مدت نمی‌توان‌ برنامه خاصی را اجرایی کرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:اگر جریانی بخواهد استیضاح وزیر کار را پیگیری کند، زمان مناسبی نیست هنوز فرصت کافی وجود دارد و حتی در صورت عدم رضایت از عملکرد وزیر کار به نظر من طرح سوال و استیضاح باید به سال آینده موکول شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: سوال از وزرا فرصتی برای آنهاست تا با حضور در جمع نمایندگان به ابهامات و سوالات آنها پاسخ داده و ضمن تبیین مسائل با عزم و انگیزه اهداف خود را پیگیری کند.

وی یادآورشد: اینگونه نیست هر وزیری که در مجلس مورد سوال قرار می‌گیرد دچار مشکل است. برخی از نمایندگان مسائلی را در مورد وزرای دولت مطرح می‌کنند وزیر باید با مستنداتی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد و آنها را قانع کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد